نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: دقت داشته باشید که افتخار همه اعضای شورای شهر همگامی و همراهی با ایثارگران است و می‌خواهیم بدون شائبه سیاسی نقطه نظرات را احصا کنیم.

به گزارش مرور نیوز،  ابراهیم امینی ،  نایب رئیس شورای شهر تهران  که امروز (26 شهریور) در غیاب محسن هاشمی، ریاست شورا را برعهده داشت، در ابتدای جلسه علنی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم اظهار کرد: دفاع از رزمندگان یکی از عناصر وحدت بخش در جامعه است و که می‌تواند هر گروه و سابقه را به هم پیوند دهد.

وی با بیان این که شهدا باعث استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور شدند گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی جریانات پنهان و آشکار سیاسی در آستانه هفته دفاع مقدس به جای استفاده از این مفاهیم برای ایجاد وحدت و همدلی، سعی می‌کنند با استفاده سیاسی و ابزاری از نام شهدا و دو قطبی کردن فضای سیاسی جامعه، فضا را ملتهب کند.

به گفته نایب رئیس شورای شهر تهران، کمیته ویژه‌ای در کمیسیون حقوق و نظارت شورای شهر تشکیل شده و مفتخر هستیم که دو تن از اعضای شورا که فرزند شهید هستند نیز در این کمیته حضور دارند.

 امینی همچنین گفت: ما از همه دلسوزان درخواست می‌کنیم که نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را به دور از فضاسازی‌ها ارائه دهند و ما بررسی ابعاد پنهان و آشکار این اتفاق غفلت، قصور، تقصیر و یا فضاسازی را اصلاح می‌کنیم اما دقت داشته باشید که افتخار همه اعضای شورای شهر همگامی و همراهی با ایثارگران است و می‌خواهیم بدون شائبه سیاسی نقطه نظرات را احصا کنیم.

وی همچنین موفقیت «هادی چوپان» بدنساز پهلوان در مسابقات مسترالمپیا و کسب مقام سوم را تبریک گفت.