دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: درپی درگیری اشرار مسلح با چهار نفر از ماموران انتظامی بزمان شهید استوار یکم سید مصطفی محبی پارسا پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش مرور نیوز، محسن گل محمدی، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر درباره جزئیات این خبر گفت: اشرار مسلح دوشنبه‌ شب در مسیر بزمان به ریگان چهار نفر از ماموران انتظامی بزمان را مجروح کرده که شهید استوار یکم سید مصطفی محبی پارسا پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر بیان کرد: اشرار مسلح پس از تیراندازی به سمت ماموران انتظامی با یک دستگاه خودروی سواری از محل حادثه متواری شدند.

وی گفت: با توجه به شیوع سرقت‌های مسلحانه در مسیر بزمان، تیم‌های متعددی از نیروی انتظامی ایرانشهر در چند ماه اخیر در محور مربوطه مستقر شده بودند و همین امر باعث کاهش چشمگیر آمار سرقت‌های مسلحانه و ایجاد احساس امنیت و رضایت عمومی در این مسیر شده بود.

وی ادامه داد: تلاش برای شناسایی و دستگیری اشرار ادامه دارد و دستگاه قضایی به جد با مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد خواهد کرد.