فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در سامانه سپند بیش از ده هزار سرویس مدرسه ثبت نام کردند و مدیران مدرسه باید در انتخاب سرویس های ایمن کوشا باشند و بدانند اگر حادثه ای رخ دهد مدیران مدرسه هستند که باید جوابگو باشند.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حسین رحیمی ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز (27 شهریور) در کارگاه آموزشی رانندگان سرویس مدارس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: برخلاف ۴۰ سال دشمنی دشمنان امروز ما در اقتدار و امنیت زندگی می کنیم که این اقتدار و امنیت به برکت خون شهداست.

سردار رحیمی ادامه داد: علیرغم سرمایه گذاری دشمن برای بر هم زدن نظم، امنیت و آرامش کشور امروزه امنیت ما به مراتب بیشتر از کشورهای اروپایی است.

رئیس پلیس تهران تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم برای پلیس تهران بزرگ در کنار برخورد با جرایم، آموزش است.

وی گفت: متاسفانه به دلیل عدم آموزش، سالیانه هزاران کشته در جاده ها و شهرها داریم. هر تصادفی که رخ می دهد هزینه های زیادی برای کشور و خانواده ها دارد.

سردار رحیمی افزود: بنابراین ما از پلیس راهور درخواست داریم روی آموزش رانندگان به ویژه موتورسیکلت سواران تاکید داشته باشند.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: در سامانه سپند بیش از ده هزار سرویس مدرسه ثبت نام کردند و مدیران مدرسه باید در انتخاب سرویس های ایمن کوشا باشند و بدانند اگر حادثه ای رخ دهد مدیران مدرسه هستند که باید جوابگو باشند.

وی افزود: مدیران مدارس دقت کنند سرویس مدرسه باید ایمن، سالم و دارای معاینه فنی باشد.

سردار رحیمی تاکید کرد: رانندگان سرویس مدارس، سفیران فرهنگ ترافیک هستند و صلاحیت رانندگان این سرویس ها برای پلیس بسیار مهم است.

رئیس پلیس تهران گفت: سلامت خودرو از دیگر موضوعاتی است که در کنار موارد دیگر برای پلیس حائز اهمیت است البته این را هم بگویم که مدیران مدارس در این بخش (سلامت خودرو) نقش بسیار مهمی دارند.

وی در پایان افزود: رعایت قانون و مقررات باید در دستور کار تمامی افراد قرار بگیرد و البته این را هم بگویم که طبق آمارها رانندگان سرویس مدارس در تهران جزو بهترین ها هستند.