معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت پیگیر خانه های بهداشت عشایری است و تا به حال موفق شده حدود ۱۲۰ خانه بهداشت عشایری را راه‌ اندازی کند.

به گزارش مرور نیوز،  علیرضا رئیسی ،  معاون بهداشت وزیر بهداشت اظهار کرد: وزارت بهداشت پیگیر خانه‌های بهداشت عشایری است و تابه حال موفق شده حدود ۱۲۰ خانه بهداشت عشایری را راه‌اندازی کند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌ها و استانداردهای موجود برای ایجاد خانه‌های بهداشت جدید و تامین نیروی انسانی اعم از بهورز و ماما در مناطق عشایری هیچ محدودیتی نداریم.

معاون بهداشت بیان کرد: اولین مجوز استخدامی را امسال به استخدام نیرو برای خانه‌های بهداشت عشایری اختصاص می‌دهیم.

رئیسی گفت: البته مشکلات عشایر تنها با راه‌اندازی این مراکز بهداشتی رفع نمی‌شود و باید تمام بخش‌ها به کمک این حوزه بشتابند.

در این دیدار که رییس مرکز مدیریت شبکه نیز حضور داشت مهندس قندالی - رییس سازمان امور عشایری کشور از خدمات حوزه بهداشت به عشایر قدردانی و تصریح کرد: در دیداری که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز داشتیم ایشان هم  پیگیر تاسیس، توسعه و تکمیل خانه‌های بهداشت عشایر بود.

رییس سازمان امور عشایری کشور بر همکاری مستمر این سازمان با معاونت بهداشت وزارت بهداشت در جهت ارتقاء شاخص‌های بهداشتی عشایر کشور تاکید کرد.