مدیر عامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه در خط 6 سه رام قطار فعال هستند، گفت: به مردم قول داده بودیم که هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح شود و ماه دیگر (آبان) نیز به لطف خدا ایستگاه مولوی در خیابان مولوی افتتاح خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، علی امام، مدیر عامل شرکت مترو تهران ظهر امروز (6 مهر) در حاشیه افتتاح ایستگاه  مترو امام حسین(ع) واقع در خط 6 مترو با بیان اینکه امروز با حضور شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر یک کیلومتر دیگر از خط 6 مترو با ایستگاه امام حسین(ع) که ایستگاه تقاطعی خط 2 و 6 است افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه امروز 14 سامانه تهویه‌ای خط 6 نیز به بهره برداری رسید، گفت: قبلا در خط 6 تنها شش دستگاه تهویه وجود داشت اما الان با افتتاح این 14 سامانه، تعداد دستگاه‌های تهویه به 20 دستگاه رسید.

امام با بیان این که تمامی تجهیزات ایمنی برای خطوط افتتاح شده خط 6 پیش بینی شده و جای نگرانی نیست گفت: در حال حاضر سرفاصله حرکت قطارها در این خط 15 دقیقه است اما این امکان نیز وجود دارد که سرفاصله حرکت قطارها در این خط تا 10 دقیقه نیز کاهش یابد و از امروز می‌توان با تجهیزاتی که افتتاح شده سرفاصله را به 10 دقیقه رساند.

وی با بیان اینکه در خط 6 سه رام قطار فعال هستند، گفت: به مردم قول داده بودیم که هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح شود و ماه دیگر (آبان) نیز به لطف خدا ایستگاه مولوی در خیابان مولوی افتتاح خواهد شد.