مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۵ تا دوم آذر ادامه دارد، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور از چهارشنبه سوم آذر ۹۵ آغاز می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور از چهارشنبه سوم آذر آغاز می‌شود و داوطلبان تا شنبه 13 آذر فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در این رابطه گفت:‌ متقاضیان در مهلت تعیین شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شرکت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور اقدام کنند.

وی افزود: هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی دریافت می‌شود و داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 65 هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین این آزمون در روز جمعه 15 بهمن برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش همچنین با اشاره به اینکه تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 95 تا دوم آذر ادامه دارد، گفت:‌ ظرفیت اعلام شده بیش از 14 هزار نفر است و تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل مساوی یا بیشتر از یک باتوجه به کارنامه نتایج علمی اولیه و براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه منتشر شده در صورت داشتن شرایط می توانند نسبت به انتخاب 50 کد رشته محل اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: افرادی که در آزمون سراسری سال 95  ثبت نام نکردند اما متقاضی شرکت در رشته‌های بدون آزمون مرحله تکمیل ظرفیت هستند با پرداخت 18 هزار تومان فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل کنند.