فرمانده ناجا گفت: پلیس الکترونیک جا افتاده و تجهیزات خوبی هم در این زمینه داریم و پلیس جمهوری اسلامی به سمت هوشمندسازی در حال حرکت است.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حسین اشتری ، فرمانده ناجا صبح امروز (8 مهر) در آیین افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ گفت: هجدهمین نمایشگاه پلیسی، امنیتی و ایمنی را امروز افتتاح می‌کنیم و امیدواریم که هر سال نسبت به سال قبل رشد و شکوفایی بهتری را شاهد باشیم.

وی افزود: امروز امنیت جوامع بشری جزو نیازهای اولیه مردم است و جزو وظایف ذاتی دولت‌ها و حکومت‌ها این است که امنیت را برای کشورش تامین کند.

سردار اشتری گفت: امروز به وسیله تجهیزات جدید، فناوری‌های روز و تکنولوژی به وجود آمده به دست افراد مبتکر پلیس توانسته است امنیت را در داخل کشور ایجاد کند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: آینده باید بیشتر از اینکه به صورت فیزیکی از افراد استفاده شود باید از افراد استفاده کنیم، در جهان امروز قدرت نرم‌افزاری و سخت افزاری باید باهم در خدمت جوامع بشری باشند.

وی ادامه داد: پلیس الکترونیک جا افتاده و تجهیزات خوبی هم در این زمینه داریم و پلیس جمهوری اسلامی به سمت هوشمندسازی در حال حرکت است.

سردار اشتری تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا به پلیس حرفه ای برسیم و هوشمندی و حرفه‌ای گرایی و اقتدار توام با رحمت را درنظر داشته باشیم.

وی گفت: ناجا به دنبال تحقق بخشی شعار سال یعنی رونق تولید است و به زودی این مهم را نشان همگان خواهیم داد.

فرمانده ناجا ادامه داد: در تجهیزات دفاعی امروزه ایران جزو کشورهای برتر منطقه و در جهان جزو کشورهای پیشرفته هستیم.

اشتری افزود: هر وقت که دشمن فشار را برای ایران زیاد کرد ما بر روی پای خود ایستادیم و نشان دادیم اگر بخواهیم می‌توانیم.

فرمانده ناجا تاکید کرد: مردم ما ثابت کردند که بدون نیاز به کشورهای بیگانه می توانیم بر روی پای خود بایستیم هر کجا که به کشورهای بیگانه اعتماد کردیم شکست خوردیم و هرکجا به روی پای خود ایستادیم موفق شدیم.

سردار اشتری گفت: نمونه آن همان مذاکراتی که انجام شد و قراردادهایی که امضا شد ولی تنها کشوری که به آن مذاکره و امضای خود پایبند بود ایران بود و البته این تعهدات هم حدی دارد و مسئولین ما بعد از دیدن طرف مقابل بر تعهدات خود پایبند نیست آنها هم جور دیگری رفتار کردند و تصمیمات جدید گرفتند.

وی ادامه داد: امروزه اعتماد مردم به پلیس جمهوری اسلامی بیش از سال‌های قبل افزایش پیدا کرده است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: اینکه پلیس ایران جلوی پخش موادمخدر به داخل کشور و ترانزیت به کشورهای دیگر را گرفته است باعث افتخار ما است.