مدیرکل امورپیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا در برخی مناطق استان گیلان بارش پراکنده و در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید وقتی رخ می‌دهد.

به گزارش مرور نیوز،  احد وظیفه ،  مدیرکل امورپیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: طبق تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان برخی مناطق استان کرمان، جنوب شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان رشد ابرهای جوششی، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (۱۰ مهر ماه) در برخی مناطق استان گیلان بارش پراکنده و در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید وقتی رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان و در ارتفاعات زاگرس مرکزی رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۰ مهرماه) کمی ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد شدید و در بعد از ظهر بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این روز در گرم ترین زمان به ۳۱ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت پنجشنبه (۱۱ مهرماه) کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.