فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیرو‌های خدماتی و امنیتی در مرز‌ها مستقر شده‌اند و تاکنون هیچ مشکلی برای سفر اربعین ایجاد نشده است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و غبار روبی مزار شهدا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: هفته ناجا را با بیعت با امام خمینی(ره) آغاز کردیم و در تلاش هستیم‌ تا راه نورانی امام راحل را در پیش بگیریم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در این‌ هفته خدمات قابل توجهی را به هموطنان خود ارائه دهیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در سراسر کشور برای حفظ آرامش و امنیت مردم تلاش می‌کند، گفت: با تلاش مجاهدین فی سبیل الله اقدامات مناسبی صورت گرفته و توانستیم امنیت داخل کشور را تأمین و حفظ کنیم، برای قدم برداشتن در راه تأمین امنیت و ثبات آرامش مردم بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس و بیش از ۴ هزار شهید بعد از دفاع مقدس تقدیم کردیم.

سردار اشتری تصریح کرد: اکنون اعتماد مردم به عنوان بالاترین سرمایه پلیس، افزایش پیدا کرده است و ما نیز در حال تلاش برای بهبود آن‌ هستیم.

وی با اشاره به افزایش گیت‌های بازرسی نیروی انتظامی در مرزها برای راهپیمایی اربعین افزود: ناجا از هفته‌های گذشته در مرز‌های زمینی و هوایی استقرار پیدا کرده تا امنیت را برای زوار اربعین تأمین کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیرو‌های خدماتی و امنیتی در مرز‌ها مستقر شده‌اند و تاکنون هیچ مشکلی برای سفر اربعین ایجاد نشده است.

سردار اشتری به زوار اربعین توصیه کرد تا با نیروهای خدوم نیروی انتظامی برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی اربعین همکاری کنند.

وی افزود: زوار اتباع خارجی که داخل کشور هستند و یا از ایران قصد عزیمت به کشور عراق را دارند باید از مرز شلمچه خارج شوند.

فرمانده ناجا درباره خروج از کشور زوار اربعین با خودرو شخصی گفت: زواری که با خودرو شخصی قصد خروج از مرزها را دارند و می‌خواهند به سفر اربعین بروند، باید از مرز چذابه خارج شوند.

سردار اشتری تصریح کرد: بین گمرک ایران و عراق ناهماهنگی‌هایی وجود داشت که حل شد تا هیچ زائری در سفر اربعین با مشکل رو‌به‌رو نشود، همچنین  سعی داریم تا در هفته ناجا یکسری خدمات ترخیص خودرو را به هموطنان ارائه دهیم.