وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در هشت سال دفاع مقدس خلوص نیت حرف نخست را می‌زد و باید در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن ایستادگی کرد.

به گزارش مرور نیوز،  محمد شریعتمداری ،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار و گفت و گوی صمیمانه با فرزندان شاهد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: به تعبیر امام راحل شهدا چراغ هدایت هستند و  مسیری را هموار کردند که جامعه بتواند در جهت رشد و تعالی حرکت کند. 

وی تاکید کرد: جنگ ما حق‌طلبانه و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و در طول تاریخ دفاع مقدس شهدای ما جزو مظلومان تاریخ هستند. 

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: هنوز انقلاب در آغاز راه خود بود که جنگی را به کشور تحمیل کردند اما رزمندگان با کمترین تجهیزات و در برابر دشمن ایستادگی کردند. درهشت سال دفاع مقدس خلوص نیت حرف نخست را می‌زد و باید در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن ایستادگی کرد.

شریعتمداری در پاسخ به سخنان فرزندان شاهد این وزارتخانه یاد آورشد: جوانان امروز اهل معامله و تعارفات نیستند بلکه به دنبال ایده‌های نوین و شفاف‌سازی هستند و باید شرایطی را فراهم کنیم که به اصول اخلاقی انقلاب بازگردیم . 

وی با اشاره به گستردگی وظایف در وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی تصریح کرد : باید با کمک یکدیگر به مسیر پیشرفت جامعه دست پیدا کنیم . 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، وزیر تعاون ، کارو رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد می‌توانند با روحیه انقلابی خود گام‌هایی قوی برای پیشرفت کشور بردارند.