در پی درخواست دختربچه بندرعباسی از آیت الله رئیسی درخصوص ناتوانی پدرش از پرداخت جریمه، پدر وی از تخفیفات قانونی برخوردار و زمینه حضورش در کنار فرزند و خانواده‌ اش فراهم شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در جریان سفر آیت الله رئیسی ، رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، دیدار مردمی رییس دستگاه قضا با تعدادی از مراجعه کنندگان به دادگستری این استان برگزار شد.

در پی برگزاری این دیدار مردمی، مونا دختربچه بندرعباسی ماجرای زندانی شدن پدرش به دلیل جریمه 150 میلیون تومانی و ناتوانی از پرداخت آن را برای آیت الله رئیسی شرح داد و وی با سعه صدر حرف‌های او را شنید. مونا در این دیدار از رئیس قوه قضاییه درخواست کرد که زمینه حضور پدرش در کنار او و خانواده‌اش را فراهم سازد.

رئیسی در ادامه برگزاری این ملاقات مردمی به رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دستور داد که با بررسی پرونده و استفاده از راهکارهای قانونی همچون تقسیط بدهی، شرایط حضور این پدر در کنار خانواده را فراهم نمایند.

رئیس قوه قضاییه از این دختر بچه هم خواست که شرحی از پرونده بنویسید و به رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارائه دهد.

اکنون دو روز پس از این دستور این درخواست مونا دختربچه بندرعباسی با دستور رئیس قوه قضائیه محقق شد و پدر به آغوش گرم خانواده بازگشت.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این رابطه اظهار کرد: در پی برگزاری دیدار مردمی رئیس قوه قضائیه در استان هرمزگان و درخواست دختربچه بندرعباسی از آیت الله رئیسی و دستور رئیس قوه قضاییه، پدر این دختر از تخفیفات قانونی برخوردار و زمینه حضور وی در کنار فرزند و خانواده اش فراهم شد.