مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آسمان کربلا فردا و پس فردا ( ۲۲ و ۲۳ مهرماه) صاف تا کمی ابری خواهد بود و فردا دمای هوا به ۳۸ درجه سانتیگراد و ۲۲ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۳۸ درجه سانتیگراد و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گزارش مرور نیوز،  صادق ضیائیان ،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای مناطق مرزی کشور گفت: وضعیت جوی مرز خسروی ( قصرشیرین) فردا ( ۲۲ مهرماه) صاف گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و بارش خفیف همراه خواهد بود و دمای هوا در این روز در گرم‌ترین زمان به ۳۳ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین زمان به ۱۶ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان مرز خسروی پس فردا (۲۳ مهرماه) صاف پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۴ درجه سانتیگراد و ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی مرز مهران طی دو روز آینده گفت: آسمان مهران فردا (۲۲ مهرماه) صاف تا کمی ابری همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا ۳۹ درجه سانتیگراد و ۲۳ درجه سانتیگراد در گرمتری و خنک‌ترین زمان خواهد بود. آسمان مهران سه‌شنبه (۲۳ مهرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۹ درجه سانتیگراد و ۲۴ درجه سانتیگراد می رسد.

ضیائیان درباره وضعیت جوی شلمچه اظهار کرد: آسمان این بخش جنوبی کشور فردا و پس فردا (۲۲ و ۲۳ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود. دمای هوا فردا در گرم‌ترین زمان به ۴۰ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد. دمای هوا پس فردا در گرم‌ترین زمان ۴۰ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی ایلام طی روزهای آینده گفت: آسمان این شهر فردا (۲۲ مهرماه) کمی‌ ابری گاهی همراه با افزایش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۲۹ و ۱۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. آسمان ایلام پس فردا ( ۲۳ مهرماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با افزایش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای این روز ۲۹ و ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهارکرد: آسمان اهواز فردا و پس فردا( ۲۲ و ۲۳ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود. دمای هوا فردا در گرمترین و خنک‌ترین زمان ۳۹ درجه سانتی‌گراد و ۲۳ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۸ درجه سانتیگراد است و ۲۴ درجه سانتیگراد را پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در ادامه با اشاره به دمای هوای کرمانشاه طی دو روز آینده گفت: آسمان کرمانشاه فردا ( ۲۲ مهرماه) صاف تا کمی ابری با احتمال بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در این روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زنان به ۲۹ درجه سانتیگراد و ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان این شهر پس فردا (۲۳ مهرماه) صاف خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین زمان ۳۰ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه آسمان بستان فردا و پس فردا (۲۲ و ۲۳ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود،گفت: دمای هوا فردا در گرمترین و خنک ترین زمان ۳۸ درجه سانتیگراد و ۲۲ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۷ درجه سانتیگراد و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود .

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به وضعیت جوی عتبات عالیات اظهارکرد: آسمان نجف فردا (۲۲ مهرماه) صاف گاهی همراه با افزایش ابرخواهد بود و دمای هوا در این روز به ۳۸ درجه سانتیگراد و ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان این شهر پس فردا ( ۲۳ مهرماه) صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان ۳۸ درجه سانتیگراد و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در مورد وضعیت جوی شهر کاظمین طی دو روز آینده گفت: آسمان این شهر فردا (۲۲ مهرماه) صاف و پس فردا ( ۲۳ مهرماه) صاف گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در این دو روز در گرم ترین زمان به ۳۷ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۱ درجه سانتیگراد می رسد.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی شهر کربلا طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان این شهر فردا و پس فردا ( ۲۲ و ۲۳ مهرماه) صاف تا کمی ابری خواهد بود و فردا دمای هوا به ۳۸ درجه سانتیگراد و ۲۲ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۳۸ درجه سانتیگراد و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.