رئیس کمیته امداد گفت: ا کارهای بزرگی را از مسجد آغاز کرده ایم، انقلابی نبود و از مسجد انقلاب را آغاز کردیم.

به گزارش مرور نیوز،  مرتضی بختیاری ،  رئیس کمیته امداد در مراسم رونمایی از وب سایت موکب اشتغال محرومان که برای جلب مشارکت‌های جهادگران کار آفرین گفت: ما کارهای بزرگی را از مسجد آغاز کرده ایم، انقلابی نبود و از مسجد انقلاب را آغاز کردیم. کارهای بزرگی را با کربلا شروع کردیم؛ کارهای بزرگی که هنوز اگر تصور کنیم شاید در اینکه خودمان در دل این کار بودیم برایمان باور کردنی نباشد. دست خالی قبل از انقلاب توانستیم نظام سلطه مورد حمایت استکبار شرق و غرب را سرنگون کنیم.

وی ادامه داد: کاری که به نام امام حسین، اربعین، معنویات و قداست ها انجام شود به برکت این قداست‌ها رونق می یابد. یکی از معضلات امروز ما که مقام معظم رهبری از سال ۸۰ به بعد مرتب به ما توصیه می‌کردند و مخاطب همه مسئولان بودند، درباره امر اشتغال بود. در سنوات مختلف فرمودند همانطور که ما در جنگ قرارگاه داشتیم برای حل معضل اشتغال نیز نیازمند قرارگاه هستیم. برای اقتصاد مقاومتی سلسله‌ مراتب فرماندهی تعریف شد که در قالب تفکر جهادی و روحیه بسیجی به آن ورود کنیم و این مشکل و معضل را برطرف کنیم.

بختیار افزود: این تدبیری که امروز معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تعریف کرده است در همین مسیر قصد دارد با معنویت و مقدسات دینی ما که بزرگ ترین مشکلات را از سر راه کشور ما برداشت از این مسیر و از این باب با استعانت به چهارده معصوم راه را باز کند.

وی ادامه داد: عنوان استفاده موکب برای اشتغال محرومان جرقه‌ای است تا بتوانیم از بابی که در قالب این پروژه باز شده است مردم را وارد صحنه کنیم زیرا هر کجا که مردم وارد صحنه شدند ما شکست ناپذیر می شویم.

به گفته، رئیس کمیته امداد این پروژه به برکت نام مبارک موکب آن هم در امر مهم اشتغال، دارای قداست بالایی است.