فرمانده نیروی انتظامی گفت: مرزها از امنیت و نظم خیلی مطلوبی برخوردار و خدمت رسانی به تمامی زائران به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی میرجاوه از روند ارائه خدمات به زوار حسینی(ع)، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: مردم سیستان و بلوچستان، مردمی مهمان نواز و مهربان هستند، در این بازدید شاهد بودم که این عزیزان با تمام انرژی و استفاده از ظرفیت های موجود میزبانی زائران حسینی و مردم شریف کشور دوست و همسایه پاکستان را انجام می دهند که این حضور پرشور مردم استان در مرز و موکب هایی که در مسیر هستند، مثال زدنی است و جای تقدیر دارد.

* مرزها از امنیت و نظم خیلی مطلوبی برخوردار هستند

وی با اشاره به وضعیت کنونی مرز های کشور، افزود: مرزها از امنیت و نظم خیلی مطلوبی برخوردار و خدمت رسانی به تمامی زائران به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه براساس آخرین آمارهای موجود از اول ماه صفر تا امروز، بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از هموطنان عزیز از مرزهای ایران به عراق خارج شده اند، گفت: از اول ماه محرم تا کنون، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مردم ایران اسلامی به کربلا مشرف شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در صدد هستیم تا فعالیت ها بیش از پیش بهتر و شایسته زوار باشد که البته باید در راستای ارتقاء سطح خدمت رسانی، تسهیلات و زیر ساخت ها افزایش یابد تا زائران به سلامت به مقصد رسیده و به سلامت به میهن خود بازگردند.

سردار اشتری ادامه داد: مشکلاتی که تاکنون مواجه بودیم کمبود وسیله نقلیه در عراق و افزایش قیمت های ترددها بوده که با هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته این مشکل تا حدی مرتفع شده و در حال بهبود است.

فرمانده ناجا با اشاره به همکاری خوب مردم با پلیس و سایر دستگاه های اجرایی، بر همراه داشتن گذرنامه و یا برگ تردد اربعین از سوی زائران تاکید و خاطرنشان کرد: زوار بایستی توجه داشته باشند که با هیچ مجوز دیگری امکان تردد از مرزها مقدور نیست.