دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی از تلاش غیورمردان سپاه پاسداران برای دستگیری روح الله زم قدردانی کرد.

به گزارش مرور نیوز،  اسکندر مؤمنی ،  دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر  در پیامی از تلاش غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری روح الله زم ، سرشبکه سایت ضد انقلاب آمدنیوز قدردانی کرد.

در این پیام امده است: «خداوند بزرگ را شاکریم که در ایام بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشری و مراسم با شکوه اربعین حسینی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه توانستند در عملیاتی هوشمندانه و پیچیده و با حربه فریب اطلاعاتی، سرشبکه سایت معاند و ضد انقلاب «آمدنیوز» را که فعالیت‌های تخریبی علیه جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌ها، باورها، اعتقادات دینی و انقلابی مردم انجام می‌داد، به داخل کشور هدایت و دستگیر کنند.

این عملیات اطلاعاتی هوشمندانه، نشان از اقتدار اطلاعاتی کشور به ویژه اطلاعات سپاه دارد و نمونه این اقدامات را در حوزه‌های مختلف دیگر برای صیانت از  امنیت کشور همچون رصد تروریست‌ها، برخورد با جیش العدل، دستگیری ریگی و اخیرا خنثی‌سازی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی شاهد بوده‌ایم.

اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه اعلام ‌می‌دارم و یقین دارم ملت بزرگ ایران شاهد تلاش‌ها و رشادت‌های این عزیزان در سازمان اطلاعات سپاه هستند».