استاندار تهران درباره حضور پرشمار مردم در راهپیمایی امسال گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش دو تا سه برابری جمعیت در راهپیمایی جاماندگان هستیم.

به گزارش مرور نیوز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مراسم راهپیمایی جاماندگان حسینی در شهر تهران گفت: تمهیدات لازم درباره این پیاده روی از روزهای  گذشته با حضور تمامی دست اندرکاران فرمانداری‌های شهرستان‌های ری و تهران و همچنین عوامل انتظامی اندیشیده شد.

او افزود: دستگاه‌های خدمات رسان مانند مترو و اتوبوسرانی پای کار آمدند و در این زمینه همکاری‌های بسیاری داشتند و از طرفی نیروی انتظامی تمامی مسیر‌های راهپیمایی را رصد کرد.

محسنی بندپی درباره حضور پرشمار مردم در راهپیمایی امسال گفت:  امسال در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش دو تا سه برابری جمعیت در راهپیمایی جاماندگان هستیم.

استاندار تهران اظهار کرد: حضور مردم در این راهپیمایی یادآور این پیام است که انقلاب در مسیر اربعین و عاشورا قرار دارد و مردم عاشقانه در مسیر مقاومت حضور دارند.

* خدمت رسانی دستگاه‌ های متولی تا بازگشت آخرین نفر از زائرین به منزل ادامه دارد

او بیان کرد:حضور مردم در پیاده روی جاماندگان مبین دریافت پیام مقام معظم رهبری و تقویت روحیه مقاومت در مردم است.

محسنی بندپی با اشاره به  حضور مردم در میدان امام حسین گفت: تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تا بازگشت آخرین نفر از زائرین به منزل، دستگاه‌های متولی حضور دارند.