شیشه های بالکن نمایی بدون مانع برای شما به وجود می آورند. این ویژگی زمانی نمود بیشتری دارد که شیشه ای شفاف را برای بالکن خود انتخاب کنید.

به گزارش مرور نیوز، ظاهر ساختمان شما به میزان زیاد می تواند نحوه تفکر افراد نسبت به شما را تغییر دهد. شیشه های بالکن ظاهری مدرن دارند و هنگامی که برای پوشش بالکن منزل از آن ها استفاده می شود، جذابیت بصری زیبایی به وجود می آورند. این کار به راحتی می تواند ارزش ملک شما را نیز بالا ببرد. شیشه های بالکن نمایی بدون مانع برای شما به وجود می آورند. این ویژگی زمانی نمود بیشتری دارد که شیشه ای شفاف را برای بالکن خود انتخاب کنید. از طرف دیگر این پانل های شیشه ای در معرض آب یا سایر شرایط آب و هوایی خورده نمی شوند. بیشتر بالکن های شیشه ای از شیشه های سکوریت و لمینت ساخته می شوند. از این رو به دلیل عوامل مختلف ترک نخواهند خورد، شکسته نمی شوند و آسیب نمی بینند.

چهار مزیت خوب استفاده از پارتیشن های شیشه ای

دیوارهای پارتیشن شیشه ای یک راه حل ارگونومیک مقرون به صرفه برای ایجاد فضاهای جدید و زیبا هستند. ساخت دیوارهای دائمی می تواند یک روند گران قیمت و کثیف کننده باشد. ما یک راه حل مقرون به صرفه و دائمی ارائه می دهیم که به شما این امکان را می دهد تا شکل اتاق را به راحتی تغییر دهید. ما طیف وسیعی از سیستم های دیوار پارتیشن متحرک را از دیوارهای عایق صوتی، تا پارتیشن های تاشو کشویی، دیوارهای متحرک شیشه ای را تأمین می کنیم. علاوه بر این پارتیشن ها، پنل های عایق صوتی را نیز در طرح های مختلف برای شما ارائه می دهیم.

مهم ترین کاری که باید هنگام تصمیم گیری برای مناسب ترین نوع پارتیشن بندی اداری انجام شود، این است که دقیقاً به آنچه در فضای فعلی خود می خواهید به دست آورید، فکر کنید. آیا می خواهید یک اتاق هیئت مدیره جدید ایجاد کنید که برای بحث در مورد اطلاعات حساس باید ضد صدا باشد؟ یا شاید دوست دارید فضای پذیرایی جدیدی ایجاد کنید؟ مزایای خوب استفاده از پارتیشن شیشه ای را در چهار دسته زیر برای شما بیان می کنیم:

  • بازده هزینه مناسب

پارتیشن های اداری می توانند روشی بسیار مقرون به صرفه تر برای تقسیم دفتر کار نسبت به نصب کامل دیوارهای دائمی ارائه دهند. این پارتیشن ها هزینه های اضافی تعمیرات و تخریب و بازسازی را در پی نخواهند داشت. بنابراین اگر می خواهید بودجه به صرفه ای را برای پارتیشن بندی دفتر خود خرج کنید، پارتیشن های شیشه ای کم هزینه ترین آن ها هستند.

شیشه بالکن1

  • راحتی جابه جایی و گسترش در آینده

پارتیشن بندی اداری فضایی برای نوسازی در آینده را نیز فراهم می کند. این بدان معنی است که تغییر در تعداد کارمندان و کم و زیاد کردن بخش های مختلف اداره در آینده با صفحات پارتیشن شیشه ای موقت قابل حذف و نصب سریع و آسان است و بدون دردسر می توان تغییرات را انجام داد.

 یکی از بزرگترین مزایای دیوارهای پارتیشن شیشه ای متحرک این است که بسیار کمتر از گزینه های دیگر برای ایجاد تغییرات عمده ساختاری، اختلال ایجاد می کنند. به راحتی می توان در عرض چند دقیقه اتاق های جلسات جدیدی ایجاد کرد و آن ها را جابه جا کرد.

  • زیبایی شناسی ظاهری

انواع مختلفی از پارتیشن بندی در دسترس است که با استفاده از مواد و مصالح متنوعی از جمله چوب، آلومینیوم، گچ، کامپوزیت و شیشه در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند. موادی که در ساخت پارتیشن ها به کار برده می شود ارتباط مستقیمی با زیبایی ظاهری آن ها دارد. با توجه به اینکه امروزه شیشه از زیباترین مصالح می باشد، پارتیشن های شیشه ای نیز زیباترین نوع پارتیشن هستند که می توانید برای ایجاد ظاهری مدرن در دفتر کار خود استفاده کنید.

  • حریم خصوصی

دیوارهای پارتیشن شیشه ای با تقسیم کردن یک فضای بزرگ به بخش های کوچک موجب می شوند که بتوان برای هر شخص حریم خصوصی مربوط به آن را تعیین کرد. زمانی که محیط کاری شخصی به صورت خصوصی باشد نوعی امنیت از لحاظ روانی برای وی به وجود می آید که موجب ایجاد تمرکز زیادی در او می شود. از این رو به خوبی کار می کند و بهره وری کاری اش افزایش می یابد.

نحوه ساخت شیشه امنیتی لمینت و مقایسه آن با شیشه سکوریت

شیشه امنیتی چند لایه با توجه به مکانی که می خواهد مورد استفاده قرار بگیرد، شامل دو یا چند لایه شیشه است که با استفاده از یک یا چند لایه پلاستیکی با استفاده از گرما و فشار زیاد به یکدیگر چسبانده شده اند. شیشه های به کار برده شده در شیشه های لمینت و لایه های بین لایه ای می توانند در انواع رنگ ها، مشخصات عملکردی و ضخامت ساخته شوند تا عملکرد و ظاهر مطلوبی را برای مکان مورد استفاده ارائه دهند. لایه هایی که در ساخت شیشه لمینت به کار برده می شوند موجب افزایش ضخامت و هم چنین استقامت این شیشه ها می شوند. شیشه ایمنی نام دیگری است که به شیشه های لمینت اطلاق می شود. در شرایط بسیار نادر و خاص اگر شیشه لمینت شکسته شود، همچون شیشه های معمولی به قطعات شمشیری شکل خطرناک تبدیل نمی شوند بلکه قطعات آن تمایل دارند به لایه پلاستیکی (PVB) بچسبند و ساختار منسجم شیشه به همان حالت سالم باقی بماند. بنابراین واضح است که این شیشه ها خطر آسیب به افرادی که در معرض آن ها هستند را به شدت کاهش می دهند. شیشه های سکوریت نیز همچون شیشه های لمینت از ایمنی بالایی برخوردار هستند. برای مقایسه این دو نوع شیشه می توان گفت که اگر چه شیشه سکوریت و شیشه لمینت از لحاظ مقاومت بسیار شبیه به هم هستند، اما هر کدام از آن ها خواص مختلفی دارند که ساختار و ویژگی های آن ها را از هم متمایز می کند. شیشه سکوریت نوعی شیشه ایمنی است که با کمک گرمای زیاد یا مواد شیمیایی مورد استفاده برای تقویت شیشه ساخته می شود. شیشه سکوریت معمولاً چهار برابر شیشه معمولی با همان اندازه و ضخامت قوی تر است. اما در مواجه با ضربات بسیار سنگین این شیشه ساختار ظاهری اش تغییر می کند و به تکه های بسیار ریز و گرد یا به عبارتی به حالت پودری تبدیل می شود که کاملا بی خطر هستند.