اجاره خودرو در کیش، ایده‌ای متداول در سفر به این دُردانه‌ی استان هرمزگان است که بسیاری از گردشگران برای آن برنامه ویژه‌ای دارند.

به گزارش مرور نیوز، سفر به کیش، تجربه‌ای به‌یادماندنی و متفاوت است که باید سعی کنید از لحظه‌لحظه آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. منطقه‌ای که شما را با استانداردهای زندگی متمایزی روبرو می‌کند که اگر از قبل، هیچ ذهنیت و تصوری درباره آن نداشته باشید، شاید به‌محض ورود به جزیره، همان احساسی را داشته باشید که آلیس در سرزمین عجایب داشت!

از سواحل رؤیایی خلیج‌فارس تا پاساژهای پرزرق‌وبرق، از سبک شهرسازی مدرن تا آرامش حاکم بر فضا و اساساً هر آنچه در کیش ببینید، شما را غافلگیر می‌کند. در این بین جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد جزیره مثل خانه اعیانی، باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها، کشتی یونانی و ... را از یاد نبریم که هر کدام روح و روانمان را به بازی می‌گیرند!

برای اینکه بتوانید از فرصت سفر به کیش و بازدید از نقاط مختلف آن، نهایت استفاده را ببرید، باید ضمن برنامه‌ریزی دقیق، برای تردد در جزیره، پلن مناسبی داشته باشید. لازمه‌ی این امر، در اختیار داشتن وسیله نقلیه است و  اینجاست که اجاره خودرو در کیش موضوعیت پیدا می‌کند.

چرا اجاره خودرو در کیش؟

احتمالاً شما هم چیزهایی درباره اجاره خودرو در کیش شنیده‌اید و شاید این سؤال برایتان مطرح شده باشد که اساساً این کار چه ضرورتی دارد و اصلاً چرا باید در کیش، ماشین اجاره کنیم؟ اگر بخواهیم خیلی ساده به این سؤال پاسخ دهیم باید بگوییم که اجاره خودرو، شاید ضرورتی نداشته باشد، اما تا دلتان بخواهد برایتان مزایا دارد و حسابی به نفعتان است! بیایید سه دلیل اصلی را برای اجاره ماشین در کیش با هم مرور کنیم.

1. چالش‌های استفاده از تاکسی و آژانس

چالش استفاده از وسایل نقلیه عمومی، از مهم‌ترین دلایل اجاره خودرو در کیش است. یکی از نکاتی که خیلی زود توجهتان را در جزیره کیش به خودش جلب می‌کند، نرخ بالای تاکسی‌ها و آژانس‌هاست و اگر یک حساب سرانگشتی کنید، می‌بینید که بخش قابل‌توجهی از بودجه‌ی سفرتان را باید صرف کرایه تاکسی کنید!

نکته مهم دیگر اینکه وسایل نقلیه عمومی، همواره در دسترس نیستند و در برخی از ساعات، ممکن است مجبور شوید تا برای استفاده از آن‌ها کمی صبور باشید. البته که صبور بودن خیلی هم خوب است اما این را هم یادتان نرود که هر لحظه از اقامت شما در جزیره کیش، حکم طلا را دارد و واقعاً حیف است بخواهید بخشی از این زمان ارزشمند را پای انتظارات غیرضروری هدر دهید. این را هم در نظر بگیرید که استفاده از تاکسی و آژانس، آداب و محدودیت‌های خاص خودش را دارد و هرگز نمی‌توانید از آن‌ها آن‌طور که دلتان می‌خواهد، استفاده کنید. شما فقط می‌توانید مقصدتان را مشخص کنید و در این بین، هر تغییر و توقفی، برای جیبتان حسابی گران تمام می‌شود!

اجاره خودرو

2. لذت یک رانندگی لاکچری

بدون تعارف باید سفر به جزیره کیش را یک تجربه توریستی لاکچری بدانیم و حالا که قرار است همه چیز لوکس باشد، چرا باید لذت یک رانندگی لاکچری را از خودتان دریغ کنید؟ اگر در شرایط فعلی، توانایی مالی خرید خودروهای لوکس را ندارید یا اساساً خرید اتومبیل‌های لوکس را از نظر اقتصادی توجیه‌پذیر نمی‌دانید، اجاره خودرو در کیش، فرصتی طلایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا حس و حال راندن با خودروهای لاکچری را تجربه کنید.

آنچه رانندگی با خودروهای لوکس را در کیش، جذاب‌تر می‌کند، خیابان‌های فوق‌العاده خلوت این جزیره است. در کیش از ترافیک خبری نیست و معمولاً از مبدأ تا مقصد، حتی به یک بار بوق زدن هم نیاز پیدا نمی‌کنید. اگر قصد اجاره خودرو در کیش را دارید بد نیست بدانید که بوق زدن غیرضروری و همین‌طور سرعت بیش از 80 کیلومتر بر ساعت در خیابان‌های جزیره ممنوع است و در صورت عدم رعایت این قوانین، جریمه می‌شوید. این محدودیت سرعت در نوارهای ساحلی، 50 کیلومتر بر ساعت است.

3. تنوع گزینه‌ها در انتخاب خودرو

برای اجاره خودرو در کیش، میدان مانور زیادی دارید و دستتان در انتخاب، خیلی باز است. اینکه کدام خودرو را انتخاب کنید به بودجه، نیاز و ترجیحتان بستگی دارد. به‌طورکلی خودروهای اجاره‌ای در کیش به چند دسته یعنی اقتصادی، اسپرت، شاسی‌بلند، سوپرلاکچری و خودروهای ون تقسیم می‌شوند.

خودروهای اقتصادی همان‌طور که از نامشان پیداست، نرخ اجاره پایین‌تری دارند و به همین دلیل اگر با محدودیت بودجه روبرو هستید، می‌توانند گزینه‌های خوبی برایتان باشند. البته نرخ اجاره کمتر این خودروها، به‌هیچ‌وجه لوکس بودن آن‌ها را زیر سؤال نمی‌برد. اصلاً مگر می‌توان جدیدترین مدل‌های اکسنت، سراتو، اپتیما، النترا و ... را لوکس ندانست؟!

اگر محدودیت بودجه ندارید یا تعداد اعضای اکیپتان بیشتر است یا ترجیح می‌دهید رانندگی با خودروهای جوان‌پسند یا سوپرلوکس را تجربه کنید، می‌توانید گزینه‌های دیگر را مدنظر قرار دهید. خلاصه اینکه با هر بودجه، نیاز و ترجیحی می‌توانید نسبت به اجاره خودرو در کیش اقدام کنید.

اجاره آسان و ارزان خودرو در کیش را با "ماشین بگیریم" تجربه کنید!

تصمیم‌گیری درباره کرایه اتومبیل در کیش و همین‌طور انتخاب نوع و مدل ماشین، اهمیت زیادی دارد اما نکته مهم دیگر این است که خودرو را چگونه و از طریق چه مجموعه‌ای اجاره می‌کنید؟ با توجه به اینکه اخیراً شرکت‌های زیادی به حوزه ارائه خدمات اجاره خودرو در کیش ورود کرده‌اند، طبعاً انتخاب شما در این زمینه نیز می‌تواند تأثیر زیادی روی تجربه‌تان از اجاره ماشین در جزیره کیش داشته باشد.

شرکت "ماشین بگیریم" نامی مطمئن و معتبر است که با داشتن مجوز رسمی، امکان اجاره آسان و مقرون‌به‌صرفه‌ی انواع خودرو در جزیره را برایتان فراهم می‌کند. این شرکت، آپشن‌های زیادی را در اختیار شما میهمانان گرامی جزیره کیش قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق مراجعه به وب‌سایت آن، از مدل اتومبیل‌ها، نرخ اجاره، شرایط و قوانین و به‌طورکلی هر اطلاعاتی که به آن نیاز دارید، مطلع شده و پس از تصمیم‌گیری نهایی، به‌صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی نسبت به رزرو خودروی دلخواهتان اقدام کنید.

ارزان‌ترین اجاره ماشین در کیش را از "mashinbegirim.com" بخواهید و سفرتان را به تجربه‌ای ماندگار تبدیل کنید.