خرید آب تصفیه کن اورجینال و انتخاب بهترین برند ممکن است برای خریداران آن کار دشواری باشد. با توجه به این که دستگاه های تقلبی در بازار این روز ها زیاد مشاهده می شوند، دقت در انتخاب برند و هم چنین فروشگاه معتبر بسیار مهم است.

به گزارش مرور نیوز، خرید آب تصفیه کن اورجینال و انتخاب بهترین برند ممکن است برای خریداران آن کار دشواری باشد. با توجه به این که دستگاه های تقلبی در بازار این روز ها زیاد مشاهده می شوند، دقت در انتخاب برند و هم چنین فروشگاه معتبر بسیار مهم است. در ادامه به معرفی بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی می پردازیم که فروشگاه تصفیه آسا نمایندگی معتبر آن ها در تهران می باشد و شما می توانید جهت خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال به وب سایت تصفیه آسا مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل کنید.

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی

مارک های زیادی در بازار تصفیه آب وجود دارند اما  برند های مینروا، سافت واتر و سی سی کا از بهترین و معروف ترین آن ها می باشد که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

  • مینروا

مینروا را می توان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب دانست. آب تصفیه کن مینروا دارای استاندارد NSF,  گواهینامه ی  WQ, FDA  و استاندارد CE می باشد و به همین دلیل از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند های دنیاست. این دستگاه از قطعات اصل تایوان و با برند Minerva ساخته شده و پمپ و مخزن بسیار قدرتمند و با کیفیتی دارد. تصفیه آب مینروا قادر به تصفیه 250 لیتر آب در 24 ساعت می باشد و فیلتر ممبران اسمز معکوس آن که مارک آمریکایی فیلمتک است توانایی کاهش املاح آب تا 0001/ 0میکرون را دارد. این فیلتر به دلیل داشتن هولوگرام رنگی به تشخیص فیلتر اصل از تقلبی کمک می کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم مینروا دارا بودن نماد اصالت محصول برای اطمینان از اورجینال بودن دستگاه است. برند مینروا دارای ضمانت قیمت، گارانتی 12 تا 18 ماهه بدون قید و شرط تمام قطعات و خدمات پس از فروش بسیار عالی از جمله تعویض دوره ای فیلتر ها می باشد. شرکت مینروا فیلتر نماینده انحصاری این برند در ایران است که می توانید با بهترین قیمت تصفیه آب اورجینال مینروا را از آن تهیه نمایید. تصفیه آب 6 مرحله ای آب معدنی اسز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز دستگاه های برند مینروا می باشن  که کامل ترین و حرفه ای ترین آن دستگاه 8 مرحه ای اکسیژن ساز است که خواص زیادی به آب می دهد و باعث افزایش اکسیژن درون آن می شود.

  • سافت واتر

 سافت واتر از قدیمی ترین برند هایی است که تولید دستگاه های تصفیه آب را آغاز کرد و در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده ی این دستگاه ها در دنیا می باشد. این برند تایوانی در ابتدا تصفیه آب های اولترا فیلتراسیون را تولید کرد و پس از اختراع سیستم اسمز معکوس شروع به تولید تصفیه آب هایی با این فناوری جدید کرد. شرکت سافت واتر خود را رهبر در صنعت تصفیه آب آشامیدنی می داند و برای تولید دستگاه های خود از به روز ترین فناوری ها و بهترین متخصصان این رشته بهره می گیرد. دستگاه های سافت واتر مقرون به صرفه و اقتصادی اما در عین حال کیفیت بسیار بالایی دارند. فیلتر ممبران اسمز معکوس آن قادر است که املاح آب تا ریز ترین اندازه ها را از بین ببرد. پمپ قدرتمند و مخزن با کیفیتی دارد که مانع از رشو جلبک و باکتری د رآب می شود. دستگاه های 6 الی 8 مرحله ای از مدل های این برند می باشند که بهترین آن تصفیه آب اکسیژن ساز 8 مرحله ای است. این دستگاه علاوه بر کاهش املاح آب، آن را قلیایی کرده و خواص آنتی اکسیدانی به آن می دهد و در مرحله ی آخر اکسیژن آب را افزایش می دهد که این کار باعث آب رسانی بیشتر به بدن و افزایش انرژی در طول روز می شود. جهت خرید تصفیه آب اورجینال سافت واتر به وب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

  • سی سی کا

شرکت سی سی کا یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان دستگاه های تصفیه آب می باشد که آن را با برند های اروپایی و آمریکایی مقایسه می کنند. این شرکت تایوانی ابتدا به تولید تجهیزات دستگاه های تصفیه آب مشغول شد و با تولید انواع لوله ها، اتصالات، حوزینگ ها و فیلتر های تصفیه آب با کیفیت کم کم به ساخت دستگاه های تصفیه آب روی آورد. این شرکت انواع دستگاه های اسمز معکوس در مدل های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز را روانه بازار کرده است که دارای قطعات با کیفیت می باشند. مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز سی سی کا پر فروش ترین مدل این برند می باشد که با 8 مرحله فیلتراسیون بهترین کیفیت آب را در اختیارتان قرار می دهد.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی به عوامل بسیاری هم چون برند، تعداد مراحل دستگاه، نوع سیستم به کار رفته در آن و نوع خدمات پس از فروش و گارانتی آن بستگی دارد. بسیاری از دستگاه های تقلبی در بازار قیمت بسیار ارزانی دارند و همین امر باعث شده تا افراد فریب این قیمت را بخورند و آن را تهیه نمایند. این دستگاه ها بسیار ضعیف می باشند و قطعات آن استاندارد نمی باشند و به همین علت برای سلامتی شما مضر می باشند. جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل با شماره تلفن های تصفیه آسا تماس حاصل کنید و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید. این شرکت نمایندگی معتبر برند های تایوانی است که علاوه بر قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها را نیز به شما ارائه خواهد کرد.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آب تصفیه آسا با سابقه ای بیش از یک دهه در زمینه ی فروش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و بهترین برند دستگاه تصفیه آب، به ارائه خدمات در حیطه ی آب آشامیدنی در سراسر کشور می پردازد. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان فروش مجرب سعی در ارائه بهترین کیفیت و خدمات برای مشتریان خود را دارد. شما می توانید جهت مشاهده قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

"شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه تخصصی، واردکننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران به شمار میرود. در مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برندهای بسیار زیاد ایرانی، چینی، تایوانی و… یافت میشوند با سیستم های تصفیه آب خانگی متفاوت و به روش های زیادی آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تصفیه مینمایند.

با این حال تصفیه آسا با بررسی دقیق هر یک از دستگاه های عرضه شده در این مجموعه به شما این اطمینان را میدهد که بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی را طبق نیاز و بودجه خود تهیه خواهید نمود و کیفیت دستگاه های شرکت تصفیه آسا قابل مقایسه با برندهای متفرقه موجود در بورس فروش دستگاه، نخواهند بود."

تصفیه آسا نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب برند های مینروا، سافت واتر و سی سی کا اصل می باشد که خدماتی هو چون گارانتی یک ساله طلایی شرکت، خدمات پس از فروش، تعویض های دوره ای فیلترهای تصفیه آب و ارسال و نصب رایگان دستگاه را ارائه می دهد. وب سایت فروشگاه تصفیه آسا، این امکان را فراهم کرده است تا خریداران محترم به راحتی بتوانند اطلاعات هر دستگاه را مطالعه و با مقایسه ی آن ها با یکدیگر محصول مورد نظرشان را در کوتاه ترین زمان آنلاین خریداری نمایند. تصفیه آسا بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب را در کنار بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. مشاورین این شرکت همه روزه جهت ارائه مشاوره رایگان خرید و پاسخگویی به سوالات شما آماده ی خدمت رسانی می باشند. با خرید دستگاه تصفیه آب اصل تایوان از تصفیه آسا به افزایش سلامتی خود و خانواده تان کمک خواهید کرد و همواره آبی سالم و گوارا خواهید داشت.