علی مهری در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان اردبیل با کسب 16 رای از 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال رئیس این هیات شد.

به گزارش مرور نیوز، مدیر کل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان اردبیل گفت: هدف اصلی از ورزش کارگری جذب حداکثری کارگران به ورزش و گسترش آن در میان این قشر عظیم است.
جواد رمضی اظهار کرد: البته این بدان معنا نیست که به ورزش قهرمانی کارگری توجه نشود بلکه نهادینه کردن ورزش در جامعه کارگری الویت متولیان می باشد.
وی گسترش ورزش همگانی، توسعه و ترویج آن و حمایت بخش خصوصی از ورزش در شرکت ها و بنگاههای اقتصادی را از جمله برنامه های دارای الویت بیان کرد.
وی افزود: فدراسیون ورزش کارگری صنفی است و طبیعی است که تقدیر از ورزشکاران توسط کارخانجات و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می گیرد اما با این حال وزارت ورزش و جوانان از کمک های لازم دریغ نخواهد کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل هم در این مجمع گفت: 485 هزار نفر شاغل که یکصد و چهار هزار نفر از آنها کارگر بیمه شده هستند در استان اردبیل وجود دارد که پارسال 55 رویدا ورزشی برای آنها برگزار شده است.
قاسم رحیمی افزود: سال گذشته ورزشکاران کارگر استان به 15 مسابقه خارج از استان اعزام شده و 19 مورد ورزش همگانی برای آنها اجرا شده است و 920 ورزشکار شناسایی و مشخصات آنها در سامانه تخصصی ورزش ثبت شده است.
وی اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال نیز 11 مورد ورزش همگانی و 12 مسابقه ورزشی برای قشر کارگر استان برگزار شده است.
در مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان اردبیل که سه نفر برای کسب ریاست این هیات کاندیدا شده بودند علی مهری با کسب 16 رای از 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل انتخاب شد.
تجلیل از مدال آوران اردبیلی مسابقات جهانی کارگران 2017 ریگا - لتونی از دیگر قسمت های این مراسم بود.