استاندار ایلام هماهنگی‌های بین دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیشترین مسوولیت کار در حماسه بزرگ اربعین بر عهده نیروی انتظامی است.

به گزارش مرور نیوز، «محمدرضا مروارید» در جمع خبرنگاران در مرز مهران اظهار کرد: امسال هماهنگی‌های خوبی بین دستگاه‌های اجرایی در استان وجود داشت و ارائه خدمات به زائران اربعین به نحو مناسب انجام گرفت و وضعیت زیرساخت‌ها را نسبت به سال قبل مناسب‌تر شده به جهت اقدامات صورت گرفته تردد زائران با ترافیک روان‌تری انجام شد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در مأموریت اربعین افزود: نیروی انتظامی عهده‌دار بیشترین کار و مسئولیت در حماسه بزرگ اربعین امسال بود.

استاندار ایلام با بیان اینکه امسال زائران به‌خوبی سفر خود را مدیریت کردند تصریح کرد: در حال حاضر روند بازگشت زائران از مرز مهران به‌ خوبی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اربعین یک حرکت بسیار عظیم در کشور است، گفت: مردم استان ایلام خصوصا شهر مهران در آزمون خدمات‌رسانی به زوار سربلند بیرون آمدند.

مروارید عنوان کرد: امسال همکاری مردم و مسوولان برای خدمات‌رسانی به زوار خیلی بهتر از سال‌های گذشته بود و همین عامل باعث شد تردد در مرز مهران روان‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی افزود: در بحث زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در استان شکل‌ گرفته و امسال نیز با جدیت پیگیری می‌شود و همه امکانات برای پذیرایی و خدمات‌رسانی به زوار در استان و شهر مهران فراهم بوده است.