فرماندار خلخال گفت: سرشماری نفوس و مسکن عمومی سال 95 با پیشرفت 90 درصد در شهرستان خلخال با موفقیت انجام شده است.

به گزارش مرور نیوز،  فریدون بابایی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل از اتمام سرشماری نفوس و مسکن شهرستان خلخال با پیشرفت فیزیکی 90 درصد خبر داد.

وی بیان کرد: در این سرشماری 26 مأمور به صورت شبانه‌روزی به همراه چهار کارشناس مسؤل و یک معاون فنی وآموزشی در ستاد سرشماری شهرستان خلخال فعالیت کردند که در مجموع شهرستان خلخال در سرشماری اینترنتی رتبه اول استان را کسب کرده است.

فرماندار خلخال گفت: سرشماری نفوس و مسکن عمومی سال 95 با پیشرفت 90 درصد در شهرستان خلخال با موفقیت انجام شده است.

بابایی افزود: در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در شهرستان خلخال مأمورین سرشماری در سه بخش و مرکز شهرستان به بیش از 45 هزار و 561 مکان مراجعه و در مراجعات حضوری به درب منازل بیش از 26 هزار و 31 خانوار را ثبت‌نام کردند.

وی بیان کرد: بیش از 9 هزار و 208 خانوار کد آماری اینترنتی خود را به مأموران سرشماری تحویل و سرشماری با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد با موفقیت انجام شده است.

فرماندار خلخال خانوار‌های مصاحبه شده با فرم سرشماری را 16 هزار و 478 خانوار اعلام کرد و یادآور شد: ما در ثبت اینترنتی علاوه بر بالا بودن در رتبه استانی از متوسط کشوری نیز بالاتر بودیم و این با همت و تلاش مأموران سرشماری و همکاری مردم صورت گرفته است.

بابایی با تقدیر از خانواده‌های ساکن شهرستان خلخال که در سرشماری مشارکت داشتند، اظهار کرد: مردم نقش اساسی را در این سرشماری داشتند که در شرایط آب‌ و هوایی ویژه و سرد خلخال در این فصل از سال با مأموران همکاری داشته و این سرشماری در صحت و سلامت و موفقیت در خلخال به پایان رسید.

وی از زحمات سرشماران شهرستان خلخال در ستاد سرشماری و مسؤولان  ذیربط سرشماری استان تقدیر کرد.