فرمانده تیپ 281 زرهی نیروی زمینی ارتش استان کرمانشاه از دایر بودن موکب این تیپ تا وقتی که زوار باشد خبر داد و گفت: دلاوران ارتش از سرباز گرفته تا بالاترین درجه در این موکب با افتخار به زوار امام حسین(ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، امیر جواد ملایی صبح امروز در بازدید از موکب شهدای مدافع حرم تیپ 281 زرهی نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: دلاوران ارتش از سرباز گرفته تا بالاترین درجه حدود دو هفته است که در این موکب با افتخار و عشق به‌صورت داوطلبانه، رایگان و شبانه‌روزی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ابتدا موکب را برای 15 روز برپا کردیم ادامه داد: موکب شهدای مدافع حرم تیپ 281 زرهی نیروی زمینی ارتش تا روز جمعه برپا است و چنانچه زواری باقی‌مانده باشد روز شنبه نیز دایر است.

فرمانده تیپ 281 زرهی نیروی زمینی ارتش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در این موکب محدود به پذیرایی نیست، تصریح کرد: در پایگاه درمانی موکب مذکور پزشکان متخصص فعالیت می‌کنند که علاوه بر تزریقات کارهای اورژانسی، تست فشارخون، قند، ویزیت رایگان و... را برای زوار در برگشت از کربلای معلی انجام می‌دهند.

ملایی خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات را با لباس مقدس نظام افتخاری بزرگ دانست و گفت: خدمات رسانی به زوار امام حسین(ع) لذت خاصی دارد و این را فقط کسانی به‌خوبی درک می‌کنند که در این ایام در موکب‌ها تلاش کرده‌اند تا به‌خوبی و سنگ‌تمام به زوار خدمت کنند.

فرمانده تیپ 281 زرهی نیروی زمینی ارتش استان کرمانشاه یادآور شد: موکب شهدای مدافع حرم تیپ 281 زرهی نیروی زمینی ارتش در مسیر پرتردد بیستون و در جوار امامزاده ابراهیم برپا است.

گفتنی است، تیپ 281 زرهی مستقل بیستون یکی از واحدهای عملیاتی نیروی زمینی همیشه سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در امتداد شرقی شهر کرمانشاه و در پادگان شهید سرلشکر نیکخواه (حاجی‌آباد) مستقر است.