مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان اظهار کرد :با توجه باینکه با به جا آوردن نماز باران چشمه رحمت آسمان بر زمین جاری می گردد در همین راستا نماز باران به اقامه امام جمعه موقت اصفهان (آیت الله مهدوی) در منطقه برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، امامی گفت :خشکسالی های پی در پی دهه اخیر سطح استان اصفهان سبب شده تا مردم این استان با مشکلات عدیده ای روبرو و چشم انتظار بارش رحمت الهی باشند.

وی افزود: اما هر سال از حجم بارش در استان اصفهان کاسته شده و به شرایط آبی بحران نزدیک تر می شود.

امامی با اشاره به اینکه از دوران صدر اسلام تاکنون وقتى رحمت الهى (باران) قطع می شود و چشمه ها و قنات ها خشک و کمبود آب پدید می آید، براى نزول رحمت الهى و آمدن باران، نماز مى خوانند که نام این نمازاستسقاء یا نماز باران است، افزود: این نماز، یک درس توحیدى برای توجّه به قدرت و رحمت الهى است ، چرا که در خشکسالى و قحطى و بى آبى، از دست هیچ کس، کارى برنمى آید و تنها خداست که مى تواند با فرستادن ابرهاى باران زا، رحمت خویش را بر سر مردم بگستراند.

 مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه با به جا آوردن نماز باران چشمه رحمت آسمان بر زمین جاری می گردد، اضافه کرد: در همین راستا نماز باران به اقامه امام جمعه موقت اصفهان (آیت الله مهدوی) در منطقه برگزار می شود.