معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار 22 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در راه های اصلی و فرعی استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: موضوع مبارزه با مواد مخدر یکی از شش اولویت اصلی نیروی انتظامی در سال جاری است و در همین راستا اقدامات این نیرو در برخورد با شبکه ها، باند ها، دستگیری معتادان‌و خرده فروشان و ساقیان مواد مخدر شدت بیشتری پیدا کرد.

وی افزود: در همین راستا طی هشت ماهه امسال مقدار 22 تن و 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط ماموران نیروی انتظامی در راه های اصلی و فرعی استان کشف شد و بیش از 22 باند و شبکه قاچاق مواد نیز منهدم شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 16 درصدی برخوردار است.

این مقام مسوول با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر فقط منحصر به کشف محموله ها در راه های ورودی نیست، گفت: یکی از مهمترین برنامه های پلیس استان شناسایی و برخورد با خرده فروشان و ساقیان مواد مخدر در مناطق و محله ها است که در این زمینه امسال سه عملیات بزرگ انجام و بیش از 12 محل خرید و فروش و مصرف مواد شناسایی و پلمپ شدند.

وی از دستگیری تعداد زیادی از این خرده فروشان خبر داد و گفت: طرح شناسنامه دار کردن این افراد نیز در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و تمام کسانی که مبادرت به این کار می گرفتند پس از تحمل مجازات و بازگشت از زندان تحت نظر و کنترل شدید پلیس قرار می گیرند.