پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس عصر پنجشنبه 11 آذرماه با استقبال باشکوه اقشار مختلف مردمی در بندرکوهستک میناب در شرق هرمزگان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش مرور نیوز،  پیکر این شهیدان یادگار دفاع مقدس بعدازظهرامروز از ورودی بین میناب –سیریک تا حسینیه سیدالشهدای بندرکوهستک بر دستان مردم شهید پرور این منطقه تشییع و سپس در قطعه شهدای گمنام آرام گرفتند.

این شهیدان 18 و 19 ساله مربوط به عملیات های خیبر و الفجر یک هستند.

شنبه ششم آذرماه نیز 10 شهید گمنام مربوط به عملیات های والفجر یک، خیبر و محرم وارد هرمزگان شدند و پس از تشییع باشکوه مردم در شهرهای بندرلنگه، پارسیان، بندرعباس، میناب و سیریک، سه شهید در بندرکنگ و دو شهید در جزیره لاوان از توابع بندرلنگه، دو شهید در روستای قلعه قاضی بندرعباس، دو شهید در بندزرک میناب و یک شهید نیز در شهرستان سیریک به خاک سپرده شدند.

جمعی از مردم بندرکوهستک در شرق استان هرمزگان 10 آذرماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهر بندزرک میناب با مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و از وی درخواست کردند تا امکان میزبانی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس را برای این بندر فراهم کند که این اقدام صورت گرفت.