معاون هلدینگ ساختمانی اوکنکت چین با نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، معاون هلدینگ اوکنکت چین گفت: برقراری رابطه اقتصادی برد – برد بین  شرکت های دو طرف می تواند روابط اقتصادی دو طرف را توسعه بخشد.

یی کینگ تولید مشترک شرکت های ایرانی و چینی در مناطق آزاد اقتصادی را فرصت مناسب برای همکاری برشمرد و گفت: ساخت فروشگاه های زنجیره ای در شهرهای مختلف و ارایه کالاهای چینی با کیفیت متوسط و بالا می تواند بخشی از این همکاری های اقتصادی و تجاری باشد.

وی خواستار معرفی برند های این هلدینگ در صنعت ساختمان در استان اصفهان شد و گفت: این هلدینگ آماده همکاری با سرمایه گذاران استان اصفهان جهت تولید یا مونتاژ کالا در این شهر است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این دیدار گفت: حضور هلدینگ با شرکت های زیر مجموعه در نمایشگاه های اصفهان بویژه برگزاری یک نمایشگاه اختصاصی می تواند زمینه همکاری با شرکت های استان اصفهان فراهم کند.

مصطفی رناسی همکاری مشترک با هدف اجرای پروژه های مشترک را مهمترین عامل موفقیت این هلدینگ برشمرد و گفت: استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان ایران می تواند همکاری نزدیکی با تولید کنندگان چینی برای تولید کالاهای مشترک داشته باشد.