مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی امدادگران اصفهانی به 167 حادثه دیده ناشی از حوادث مختلف در 48 ساعت گذشته که 60 نفر آن حادثه دیدگان بارندگی بودند خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، محسن مومنی با اشاره به بارندگی های اخیر در شهرستان های تیران، دهاقان، خوانسار، گلپایگان و سمیرم اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته، به 60 نفر از هم استانی های عزیز در این مناطق که بر اثر بارندگی دچار حادثه شده بودند امدادرسانی انجام شده است.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اشاره و تصریح کرد: در بازه زمانی یازدهم  لغایت سیزدهم آذر، 19 مورد حادثه جاده ای، یک مورد حادثه شهری، 6 مورد خدمات حضوری و 3 مورد حادثه آبگرفتگی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: همچنین 107 نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 36 تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یاد شده به کارگیری شدند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 8 نفر در این مدت خاطرنشان کرد: درهمین مدت یک مورد عملیات رهاسازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است.