رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اگر پایان این هفته باران و برف به صورت مخلوط بیاید و حتی برف کمتری شاهد باشیم در ابتدای زمستان بارش برف در اصفهان حتمی است.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، حسن خدابخش با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان اصفهان اظهار کرد: همان‌طور که پیش‌بینی شده بود موج بارشی که از روز دوشنبه وارد استان شده بود روز گذشته نقاط مختلف اصفهان را تحت تأثیر قرار داد.

وی افزود: این موج منجر به بارندگی در بیشتر نقاط استان شد و فریدون شهر با ثبت 23.6 میلی‌متر باران در روز گذشته بیشترین بارندگی در بین شهرهای استان داشت.

رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: موج جدید بارشی از فردا استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد اما از نظر بارشی شدت کمتری نسبت به روز سه شنبه خواهد داشت.

خدابخش گفت: احتمال بارش برف در روزهای پایان هفته همراه با کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که پایان این هفته دما در نقاط سردسیر به بالای صفر نمی‌رسد تصریح کرد: بین 5 تا 7 درجه کاهش دما را تا جمعه خواهیم داشت.

خدابخش در پایان با بیان این که امسال سال برفی استان و شهرستان اصفهان است عنوان کرد: اگر پایان این هفته باران و برف به صورت مخلوط بیاید و حتی برف کمتری شاهد باشیم در ابتدای زمستان بارش برف در اصفهان حتمی است.