امام‌ جمعه زاهدان گفت: امروز نیازهای بسیاری در عرصه تبلیغی در استان‌ها حساس وجود دارد و دشمنان سعی می‌کنند با حربه‌های مختلف جایگاه مکتب، نظام و حوزه را تضعیف کنند.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عصر امروز در مراسم اختتامیه دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره داشتن روحیه انقلابی و دینی در بین مردم اظهار داشت:پس از پیروزی انقلاب این فضا برای علما و روحانیت بازشده است.

وی بابیان اینکه روستاهای سنی‌نشین بسیاری در سیستان و بلوچستان وجود دارد، افزود: این مردم نیازمند اقدامات فرهنگی و تبلیغی هستند و برای تبلیغ باید کارهای بیشتری انجام داد.

امام‌ جمعه زاهدان با تأکید بر اینکه مشکلات زیادی در عرصه تبلیغی سیستان و بلوچستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما دست نیاز به سمت حوزه علمیه قم دراز کرده‌ایم که به آن توجه زیادی نشد که در این زمینه لازم است در عرصه هجرت تلاش‌های بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به سایر استان‌ها توسط حوزه علمیه قم، تصریح کرد: باید در این زمینه نظرسنجی‌های جدیدی در استان‌ها انجام شود و مشکلات آن‌ها مورد رصد قرار گیرد.

سلیمانی گفت: امروز نیازهای بسیاری در عرصه تبلیغی در استان‌ها حساس وجود دارد و دشمنان سعی می‌کنند با حربه‌های مختلف جایگاه مکتب، نظام و حوزه را تضعیف کنند.