امام جمعه هشترود گفت :دشمنان اسلام و انقلاب برای نابودی ما و اعتقادات ما متحد شده اند و ما باید بصیریت و آگاهی خود را افزایش دهیم تا دچار آسیب نشویم.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام علی رحیمی ظهر روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت : نقض صریح صورت گرفته کنگره آمریکا در برجام اقدام کفر بر سرنگونی اسلام و نقض مصوبات برجام بود.

وی ادامه داد: از دولت و رئیس جمهور انتظار می رود با وحدت و اتحاد کامل برنامه برجام را دنبال کنند تا حق و حقوق ملت ایران را بگیرند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه نقض حقوق ملت ایران در برجام را نشان بی اعتمادی به دولت آمریکا دانست و گفت : بارها رهبر معظم انقلاب به مسئولین گفته بودند که دولت آمریکا بد عهد است و نباید به آنها اعتماد داشت.

رحیمی افزود : مقام معظم رهبری با نگاه الهی و تیزبین خود امت اسلامی را هدایت می کند و مسئولین باید بیانات ایشان را آویزه گوش خود قرار دهند.

وی گفت : نقض برجام اثر تصویب 20 دقیقه ای مجلس بود که باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با دقت کانل نسبت به برنامه های برجام هوشیارو آگاه باشند.

وی در ادامه به آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر(عج) اشاره نمود و گفت:امام زمان برای ما و شیعیان حجت و نعمت روی زمین هست و ما هر روز انتظار فرج ایشان را می کشیم.

وی گفت : انتظار فرج در تمام امت ها بصورت آزمایش و امتحان نمودن آنها بود که آنها همگی رد شدند اما امت اسلامی و شیعه با انتظار فرج انتظار شکوفایی عدل و داد در جهان هستیم.