مدیر گروه معماری Sycamore ایتالیا گفت: ترس سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ایران به دلیل نقاط نامشخص بازار ایران است.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، رانیرو باتی در دیدار با نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: ثبات قوانین و تثبیت برابری ارزی می تواند سرمایه گذاران خارجی را به سرمایه گذاری در ایران تشویق کند.

وی برجام را فرصت مناسب ایران برای جذب سرمایه گذاران خارجی دانست و گفت: برقراری روابط عادی اقتصادی ایران با کشورهای اروپایی فرصت مناسب برای جذب سرمایه گذاران خارجی است.

وی هدف از سفر خود به  اصفهان را بررسی فرصت های سرمایه گذاری و امکان مشارکت در طراحی و اجرای پروژه های هتل سازی عنوان کرد و گفت: هلدینگ Sycamore در جذب سرمایه گذاران ایتالیایی برای ورود به بخش گردشگری و زیرساخت های وابسته از قبیل هتل سازی در ایران بویژه اصفهان تلاش خواهد کرد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با اشاره به اینکه اصفهان از نظر معماری و آثار تاریخی جزو ده شهر برگزیده جهان است، افزود: این شهر توریستی نیاز به زیرساخت های گردشگری مانند هتل و مراکز اقامتی متناسب با گردشگران خارجی را دارد و از این رو آماده همکاری با سرمایه گذاران خارجی هستیم.

مصطفی رناسی افزود: هلدینگ ایتالیایی می تواند با تاسیس دفتر نمایندگی در اصفهان و داشتن سهم 100 درصدی در ثبت شرکت گامی موثر در برقراری روابط اقتصادی ایتالیا و اصفهان بردارد.

وی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان جهت ارائه مشاوره به سرمایه گذاران خارجی جهت سرمایه گذاری در طرح های مطالعه شده خبر داد.