جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف چهار میلیارد تومان کالای خارجی قاچاق و شناسایی 50 انبار غیر مجاز با اجرای عملیات شناسایی انبارهای نگهداری کالاهای قاچاق خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده اظهار داشت: در ادامه برنامه ها و ماموریت های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عملیات ویژه شناسایی انبار های نگهداری کالاهای خارجی قاچاق در دستور کار قرارگاه مبارزه با قاچاق کالای فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این عملیات ضربنی که روز گذشته طی هماهنگی مقام قضایی در قالب 40 تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی، پنج تیم از سازمان صنعت و معدن و یک تیم از بازرسی اصناف در سطح شهرهای اصفهان، خمینی شهر، برخوار و فلاورجان انجام شد، واحدهای گشتی به شناسایی محل های نگهداری کالای قاچاق پرداختند.

این مقام مسوول از شناسایی 50 انبار غیر مجاز در این عملیات خبر داد و گفت: بیش از پنج هزار و 100 حلقه لاستیک و رینگ، هزار و 90 دستگاه لوازم خانگی، هزار دستگاه گوشی تلفن همراه، 300 قطعه وسایل مخابراتی، دو هزار و 100 دستگاه تجهیزات برقی و رایانه ای ، 112 تن مواد غذایی، 40 تن ابزار صنعتی، هزار و 900 کیلو قهوه، هزار و 900 دستگاه لوازم تزئینی و آشپزخانه و قطعات خودرو، محموله هایی بودند که در این طرح کشف شدند.

سرهنگ حسین زاده، ارزش محموله های کشف شده را 40میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه تعداد 10 نفر از افراد مرتبط با محموله های قاچاق کالا دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه انبارهای غیر مجاز کشف شده با دستور مقام قضایی پلمب و محموله های توقیفی نیز به اداره اموال تملیکی استان تحویل شدند گفت: مقابله با این گونه انبارها باعث رونق در بازار تولیدات داخلی و دلگرمی تولیدکنندگان و کارگران و زحمت کشان عرصه تولید خواهد شد.