مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 2000 نفر زندانی با شرکت در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه حافظ قرآن شده اند.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: اصفهانی ها در امور خیریه همیشه پیشرو بوده و هستند و این را با ایجاد وقف هایی که در طول زمان برای امام حسین(ع) و دیگر امور از خود به جا گذاشته اند ثابت کرده اند.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر قرآن کریم دچار مهجوریت شده است و ما وظیفه داریم برای مهجوریت زدایی از قرآن کریم بیش از هر زمان دیگر فعالیت کنیم و خوشبختانه اداره اوقاف و امور خیریه با اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در طول پنج سال گذشته بیش از 80 هزار نفر را در این امر تربیت کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه به مسائل پیشروی طرح ملی تربیت قرآن کریم در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار در اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شرمنده بسیاری از مربیان قرآن کریم است و این امر بسیار جای تاسف دارد که در استانی مثل اصفهان که همیشه در امور خیریه و مذهبی پیشرو بوده است و در طول زمان نیز این موضوع را ثابت کرده اند قرآن کریم مهجور بماند.