مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: فاز اول شهرک سلامت که افتتاح 36 کلینیک تخصصی است، در اواخر امسال به بهره برداری می رسد و فازهای بعدی آن در سال های آینده تکمیل می شود.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ،عبدالرسول امامی اظهارداشت :منطقه 10 شهرداری اصفهان یکی از مناطق کمتر برخوردار اصفهان است که تاکنون با تأکیدات شهردار اصفهان اعتبارات ویژه‌ای برای محرومیت‌زدایی از این منطقه تخصیص یافته است.

وی افزود: این منطقه از نظر جمعیتی دومین منطقه پر جمعیت در میان مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان به شمار می رود که دارای 17 محله است.

امامی گفت: یکی از پروژه های بزرگ و شاخص مشارکتی در منطقه 10 شهرک سلامت است، این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور تأمین خدمات حوزه سلامت و درمان در قطعه زمینی به وسعت 35 هزار متر مربع در قسمت شرق بزرگراه شهید آقابابایی در خیابان سپهر، در حال احداث است.

وی افزود: بخش های مختلف این شهرک که می تواند تحولی بزرگ در نظام سلامت ایجاد کند ، شامل کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، پاراکلینیک ها، مرکز خدمات پزشکی و پیراپزشکی و برخی از امکانات لازم پیرامون آن که شامل احداث هتل است که خوشبختانه در طول  مدت ساخت شهرک سلامت مجوز ساخت بیمارستان فوق تخصصی 1000 تختخوابی در مجاورت پروژه شهرک سلامت نیز دریافت شده و احداث خواهد شد.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان  گفت: فاز اول شهرک سلامت که افتتاح 36 کلینیک تخصصی است، در اواخر امسال به بهره برداری می رسد و فازهای بعدی آن در سال های آینده تکمیل می شود.