همایش بزرگ «چتر همکاری» و تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی در راه مدرسه با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست فردا 29 آذر برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، همایش بزرگ «چتر همکاری» با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ساعت 8 صبح روز دوشنبه در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

این همایش از سوی پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با همکاری اداره‌کل حفاظت محیط زیست، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد.

 این همایش  با رویکرد تعامل بیشتر برای کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان برگزار می‌شود، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به سخنرانی می‌پردازد.

قرار است در این همایش از برگزیدگان نخستین مسابقه ملی عکس در راه مدرسه با حضور معاون رئیس جمهور تقدیر به عمل آید.

نخستین مسابقه ملی عکس در راه مدرسه از ابتدای آذر امسال و با استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان در دو بخش دانش‌آموزی و مردمی از سراسر ایران برگزار شد.

این مسابقه به پیشنهاد پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان و مشارکت دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

با پایان زمان ثبت‌نام و ارسال آثار نخستین مسابقه ملی عکس «در راه مدرسه» که تا 20 آذر امسال ادامه داشت، بیش از 800 اثر از 189 نفر به دبیرخانه مسابقه رسید.

این آثار از سراسر ایران و استان‌های اصفهان، فارس، مازندران، تهران، کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، بوشهر، مرکزی، یزد، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، قم، خراسان رضوی، خوزستان و همدان و در واقع از نزدیک به 40 شهر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

در نهایت با انتخاب داوران این مسابقه ملی، 20 نفر از برترین‌ها در دو بخش مردمی و دانش‌آموزی رتبه‌های برتر را کسب کردند که قرار است روز دوشنبه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مورد تقدیر قرار گیرند.