رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان این که 71 درصد سوانح رانندگی سه روز گذشته از نوع واژگونی خودرو بوده است، گفت: به دلیل بارش برف و یخ زدگی، محور شهمیرزاد-فولاد محله در شهرستان "مهدیشهر" لغزنده است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ حسن خسروجردی از وقوع 14 فقره سانحه رانندگی جرحی در سه روز گذشته خبر داد و افزود: در این سوانح 22 نفر مجروح شدند.

وی با بیان این که خوشبختانه در این مدت، سانحه رانندگی منجر به فوت در جاده های استان رخ نداده است تصریح کرد: 71 درصد سوانح این مدت استان سمنان از نوع واژگونی خودرو بوده است. 68 درصد مصدومان نیز به دلیل واژگونی وسیله نقلیه راهی بیمارستان شدند.

به گفته این فرمانده ارشد انتظامی استان، ماموران پلیس راه از روز پنجشنبه تا پایان شنبه 28 آذر ماه با 1265 مورد تخلف حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز و صحبت کردن با تلفن همراه برخورد کرده اند.

خسروجردی خاطرنشان کرد: هم اکنون تردد در تمام محورهای استان به خوبی برقرار است اما به دلیل بارش برف در محور شهمیرزاد _ فولادمحله در شهرستان "مهدیشهر" و لغزندگی سطح جاده، رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان سمنان از عموم مردم و رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری به ویژه در محورهای کوهستانی پرهیز و در صورت لزوم، برف پاک کن ها، سیستم گرمایشی خودرو و زنجیر چرخ را کنترل کنند.