نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز طرح مطالعاتی تونل کوه خاییز کسب شده که در صورت احداث این تونل به کوتاه‌تر شدن و ایمنی بودن جاده دهدشت به بهبهان کمک شایانی می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، «عدل هاشمی‌پور» در جمع خبرنگاران افزود: در دیداری که با دکتر «خادمی» معاون وزیر راه و شهرسازی داشتم در خصوص جاده ملی «پاتاوه - دهدشت» به پیگیری اختصاص بودجه و قول 30 میلیارد تومانی در سفر پیشین ایشان به دهدشت و سفر هیئت دولت صحبت‌هایی کردیم.

 وی خاطرنشان کرد: در این دیدار مجوز ملی شدن جاده «دیشموک - قلعه رئیسی به پاتاوه - دهدشت» را دریافت کردم که با اجرایی شدن این مجوز که قطعی آن را از وزیر راه گرفته‌ایم تحول خوبی در این حوزه اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکنون این محور استانی بود که با گرفتن کدملی قطعاً اعتبارات ملی جذب خواهد و نقش مهمی در برون‌رفت منطقه از شرایط موجود دارد.

هاشمی‌پور هم‌چنین از پیگیری جاده «دهدشت - بهبهان» در این دیدار خبر داد و تصریح کرد: مجوز طرح مطالعاتی تونل کوه خاییز کسب شد که در صورت احداث این تونل به کوتاه‌تر شدن و ایمنی بودن جاده «دهدشت - بهبهان» کمک شایانی می‌کند.

وی از بهسازی و توسعه راه‌های حوزه انتخابیه‌اش خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه در این دیدار در خصوص جاده‌های درون‌بخشی چرام به دهدشت و هم‌چنین دهدشت به سوق و بهسازی و آسفالت روستاها بحث و تبادل نظر شد که امیدواریم در این خصوص مشکلات این جاده‌ها برطرف شود.