مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انجام 31 عملیات آتش‌نشانی در شهر گفت: در این عملیات‌ها 12 مورد حریق خاموش شد.

به گزارش مرور نیوز، عباس جعفری با اشاره به عملیات‌های انجام‌شده در دو روز گذشته در شهر قم اظهار کرد: در این مدت 31 عملیات آتش‌نشانی، ایمنی و نجات در شهر انجام شد.

وی با بیان اینکه 12 مورد از عملیات‌های انجام شده در 48 ساعت گذشته مربوط به اطفای حریق بوده است، تصریح کرد: در این مدت حریق های مربوط به ضایعات، درخت، خودرو، مسافرخانه، منزل و سه واحد تجاری خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به عملیات‌های نجات صورت گرفته در دو روز گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت هشت مورد عملیات نجات انجام شد که طی آنها افراد محبوس شده در منازل و خودروها نجات یافتند.

وی، انجام 11 مورد عملیات ایمن‌سازی در شهر را یادآور شد و افزود: یک مورد نشت سوخت شهری، سه مورد نشت سوخت خودرو، دو مورد بازگشایی درب خودرو و یک مورد قطع آژیر در 48 ساعت گذشته در شهر قم انجام شد.

جعفری با تأکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی مردم گفت: رعایت موارد ایمنی و استفاده از وسایل و تجهیزات استاندارد تاثیر بسزایی در کاهش خطرات و مشکلات دارد.