رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: طراح اصلی فتنه 88 استکبار جهانی بود.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان اظهار کرد: در فتنه 88 برخی‌ها که اشرافی‌گری و دنیاطلبی آنها را فریفته بود فریب استکبار را خوردند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل همواره مسوولان را به دوری از اشرافی‌گری و دنیاطلبی توصیه می‌کردند، افزود: مسوولانی که هدفشان خدمت به مردم و حفظ نظام باشد هرگز به دنبال دنیاگرایی و تجمل‌گرایی نخواهند رفت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم استان سمنان، ادامه داد: تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری مسئولان نگاه مردم به نظام اسلامی را تغییر و بین آنها و نظام فاصله ایجاد می‌کند لذا مسوولان باید از تجمل‌گرایی بپرهیزند.

وی با اذعان به اینکه فتنه‌گران در سال 88 گول استکبار را خوردند تصریح کرد: مردم و دوستداران نظام در سال 88 وقتی به ساحت مقدس امام حسین(ع) توهین شد و اصل نظام را در خطر دیدند همه به میدان آمدند و فتنه را ناکام کردند.

حجت‌الاسلام قندهاری، انتخابات 88 را انتخاباتی بی‌نظیر ارزیابی و خاطرنشان کرد: مردم با حضور 85 درصدی در انتخابات 88 حماسه‌ای ماندگار خلق کردند اما فتنه گران سبب شدند که مردم به جای برپایی جشن پیروزی با مشکل مواجه شوند.

وی با بیان اینکه فتنه گران در روز عاشورا به رقص و پایکوبی پرداختند گفت: مردم ایران بعد از روز عاشورا با حضوری میلیونی حماسه عظیم 9 دی را رقم زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه براساس آمار بیش از 40 میلیون نفر در اجتماع 9 دی در همه شهرهای ایران شرکت کردند افزود: این 40 میلیون نفر همان 40 میلیون ایرانی بودند که در انتخابات شرکت کرده بودند و لذا وقتی بحث کیان و حفظ اصل نظام به میدان آمد همه برای دفاع از انقلاب اسلامی به میدان آمدند.

وی با اذذعان به اینکه مردم در 9 دی باطن پاک خود را نشان دادند گفت: 9دی یک یوم الله بزرگ در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم استان سمنان، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در اجتماع بزرگ 9 دی در شهرهای این استان گفت: این اجتماع بزرگ در شهرستان‌های هشت‌گانه استان برگزار می‌شود.