رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: 9 دی، روز درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و جاری شدن روح شجاعت دینی و اعلام برائت از حرمت شکنان عاشورا بود.

به گزارش مرور نیوز، «یدالله موحد» به مناسبت یوم الله 9 دی ماه بیان کرد: حماسه 9 دی ماه ملت ایران، با همه تحلیل ‌ها و بررسی ‌ها یک نکته مهم داشت و آن این است که باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه ‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت.

وی افزود: باید با بصیرت و درک انقلابی، حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت ‌ها را با گذر از طوفان ‌ها وموج‌ های خطرناک به ناخدای اصلی آن، حضرت بقیه ‌اله ‌الاعظم (عج) بسپاریم.

رییس کل دادگستری استان کرمان پیوند عمیق ملت و رهبر به عنوان دلیل اصلی شکست راهبردهای دشمن دانست و تاکید کرد: حماسه 9دی تزریق خونی دوباره به نهال انقلاب اسلامی بود که با هدف احیای دوباره عاشورای حسینی به دست مردمی از جنس ایمان و بصیرت خلق شد.

وی ابراز کرد: در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ابراز کرد: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

 موحد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی کرمان برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش 9 دی، اظهار کرد: مردم و بسیجیان ولایت مدار استان کرمان همراه و همگام با ملت شهیدپرور ایران اسلامی و نیروهای مدافع انقلاب و میهن اسلامی با الهام از حقایق و عبرت‌های تاریخی به ویژه فتنه سال 88 همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته نگه‌ خواهند داشت و تحت منویات ولی امر مسلمین آماده حمایت و پشتیبانی‌های لازم از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور به هنگام و به اندازه در عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور و مهیای خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی هستند.