معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین یادواره سرداران و 250 شهید شمال استان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا جعفری در حاشیه دومین جلسه هماهنگی یادواره سرداران و 250 شهید انتظامی در شمال استان گفت: استان سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی  و همجواری با دو کشور بی‌ثبات منطقه همواره مورد طمع گروه‌های معاند و خودفروخته و اشرار و قاچاقچیان بوده است و درب شهادت در این منطقه باز است.

وی افزود: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه نتیجه رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران است که کشور ما را به یک قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را یک امر مهم و ضروری خواند و گفت: تازمانی که روحیه ایثارگری و جانفشانی در جامعه ما حاکم است، دشمنان قسم خورده نظام نمی‌توانند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

جعفری ضمن اشاره به اینکه برای ورود به موضوع تکریم شهدا و خانواده‌های آنان، عشق لازم است گفت: ما اطمینان قلبی داریم که شهدای والامقام ما را در برگزاری این یادواره‌ها یاری خواهند کرد.

وی گفت:با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اولین یادواره سرداران و250 شهید شمال استان سیستان و بلوچستان با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در اواخر بهمن ماه در شهرستان زابل برگزارخواهد شد.