استاندار قم گفت: حقوق شهروندی و صیانت از حریم امنیت عمومی به معنای توجه به کرامت و منزلت انسانی است.

به گزارش مرور نیوز، سید مهدی صادقی روز شنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور جانشین قائم مقام وزیر در تالار امام جواد(ع) استانداری، افزود:همه دستگاههای اجرایی باید به مقوله حقوق شهروندی و صیانت از حریم امنیت عمومی توجه داشته باشند، چرا که موضوع صیانت از حقوق شهروندی از مباحث مهم انسانی است که باید با تلاش آن را به اعتلاء رساند.

وی اظهارکرد: در این راستا مدیران بالادست باید به رعایت حقوق کارمندان نیز توجه داشته باشند اگر مدیری نسبت به کارمندان خود بی‌تفاوت باشد و مشکلات آن ها را مورد توجه قرار دهد نمی تواند انتظار داشته باشد، مراجعه کننده از طرف کارمند مورد محبت و کرامت قرار بگیرد.

استاندار قم با بیان اینکه وقتی انسان کرامت و منزلت خود را توسط دیگران به دست بیاورد و احصاء کند با دیگران نیز با کرامت رفتار خواهد کرد، گفت: سازمان‌هایی که مباحث درآمدی و بازرگانی دارند بیان می‌کنند که مشتری‌مداری یک اصل مهم است، چرا که ماندگاری این سازمان‌ها در گرو مشتری است.

صادقی ادامه داد:انجام تعهدات جزو وظایف قانونی همه است و باید در ادارات به گونه ای رفتار شود که افراد بدانند که تبعیضی وجود ندارد و کرامت آن ها حفظ می شود و از طرفی کمتر در ادارت با تذکر و بخش نامه مواجه می شویم.

استاندار قم تصریح کرد: توجه به حقوق شهروندی وظیفه اخلاقی ما به شمار می رود ما مسلمان و شیعه هستیم و وظیفه مهمی در این باره بر عهده دارد و در این راستا موظف هستیم توصیه های رهبرمعظم را مورد توجه قرار دهیم و با تغییر رویه باید در تحقق اهداف تلاش کنیم.