برنامه‌ریزی برای گازرسانی به 70روستای بالای 20 خانوار رحیم‌آباد در حال انجام است.

به گزارش مرور نیوز، «امیر جانبازی رودسری» صبح امروز در کارگروه هماهنگی اجرای پروژه‌های گازرسانی 70 روستای بالای 20 خانوار بخش رحیم‌آباد گفت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی در زمینه گازرسانی همه روستاها و شهرها در سطح کشور است.

وی با بیان این‌که در استان گیلان هم امر گازرسانی در سراسر استان محقق شده است، افزود: در شهرستان رودسر نیز همه روستاها و شهرهای سه بخش مرکزی، کلاچای و چابکسر گازرسانی شده‌اند و فقط شماری از روستاهای بخش رحیم‌آباد به جهت صعب‌العبور بودن مناطق کوهستانی هنوز گازرسانی نشده که مقدمات کار در حال انجام است.

جانبازی رودسری خاطرنشان‌ کرد: هم‌اکنون شهر رحیم‌آباد و 24 روستای بالای 20 خانوار آن گازرسانی شده است و عملیات گازرسانی 70 روستای بالای 20 خانوار دیگر هم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال اجراست که با انجام این عملیات کل شهرستان از حیث گازرسانی، شهرستانی سبز خواهد شد.

وی از رئیس اداره گاز شهرستان خواست تا با ارائه مشخصات کامل پروژه گازرسانی به ادارات ذی‌ربط نسبت به اخذ استعلامات و مجوزهای لازم جهت اجرایی شدن پروژه اقدام کنند و از ادارات مربوطه نیز خواست نهایت همکاری و تعامل را در پاسخگویی به استعلامات و کمک به اجرای پروژه یادشده داشته باشند.