مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: بودجه در نظر گرفته شده دولت بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان بود که هنوز این اعتبار تحویل داده نشده است.

به گزارش مرور نیوز، سرتیپ دوم پاسدار عبدالله ملکی در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس محمودآباد از تصویب مصوبه شورای هماهنگی حفظ آثار خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این شورا انجام فعالیت بیشتر در زمینه دفاع مقدس بوده است. هماهنگی در شوراها باعث حفظ ارزش‌های دفاع مقدس شده است و یکی از اهرم‌هایی که در شهرستان‌ها به نحو مطلوبی اجرا می‌شود هماهنگی بین مدیران شهرستان‌ها و فرماندهان سپاه خواهد بود.

ملکی با بیان اینکه مهم‌ترین کار این سازمان، تدوین کتاب است، افزود: موضوع کتاب را باید جدی گرفت تا در سال‌های آینده باعث یادآوری و یاد بود یاد و خاطره شهدا برای فرزندان آینده باشیم. همچنین ساخت مرکز فرهنگی حفظ آثار در مازندران هم در دستور کار است و برای ساخت این مرکز فرهنگی، بودجه ملی در نظر گرفته شده که هنوز تعلق نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه در نظر گرفته شده دولت بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان بود که هنوز این اعتبار تحویل داده نشده و تا پرداخت نشود امکان ادامه ساخت و افتتاح نیست. در کنار مرکز فرهنگی در هر شهرستان، یک مجمع خیرین تشکیل می‌شود تا در زمینه اعتبارات بتوانند کمک حال این مرکز فرهنگی باشند.