مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به سرمایه گذاری دشمنان برای به انحراف کشاندن اقشار جامعه و بویزه نسل جوان از ظرفیت فضای مجازی در جهت توسعه اخلاق و معنویت در جامعه استفاده شود.

به گزارش مرور نیوز، حسین ثوری در نشست ساماندهی امور جوانان خاش افزود: تدبیر و برنامه ریزی در حوزه جوانان و بهره گیری درست از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در جهت حل و کاهش مشکلات اجتماعی موثر است.

وی اظهار داشت: قشر جوان و پویای جامعه دارای نیازمندی های فراوانی در حوزه‌های مختلف هستند که عدم رسیدگی به نیازهای جوانان هزینه‌های سنگینی را به جامعه وارد می سازد.

ثوری گفت: منطقه سیستان و بلوچستان با داشتن آمار بالای نیروی انسانی جوان به نگاه ویژه مسئولان احتیاج دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: منطقه خاش و کل استان از پتانسیل ها و استعدادهای بی نظیری بهره می برند که قطعا توجه ویژه دولت می تواند نیازهای قشر جوان را برطرف و به توسعه منطقه کمک نماید.

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار خاش، رئیس دفتر نماینده، اعضای شورای اسلامی شهر و شماری از علما و معتمدان و مسئولان دو پروژه زمین چمن مصنوعی در روستاهای بیت آباد و توحیدآباد بخش مرکزی خاش با هزینه ای حدود 2 میلیارد ریال افتتاح شدند.