مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دشمنان می دانند استقلال و اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی از علم و دانش جوانان و نوجوانان آن است به همین خاطر بدنبال تعطیلی مدارس و دانشگاه های ما هستند.

به گزارش مرور نیوز، سلمان محمدی در همایش روز ملی نوجوان دهه «هشتادی‌ها» به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت محمد حسین فهمیده با حضور  امام جمعه کرمانشاه، از تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره آنان سخن گفت و ابراز داشت: حاصل رشادت و ایثار این شهدا و تفکر بسیجی، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه یاد و خاطره ۸۲۰ دانش آموز و ۱۸۰ معلم شهید استان کرمانشاه را گرامیداشت و افزود: غیرحضوری شدن کلاس ها درس در دوران شیوع ویروس کرونا که البته چاره ای هم نبود، به درس و آموزشی علمی دانش آموزان آسیب زیادی زد، اما با وجود تمام فشار کلاس های درس تعطیل نشد، در حالی که الان با آشوب و اغتشاش می خواهند کلاس های درس را به تعطیلی  بکشانند تا به اقتدار و پیشرفت کشور ما لطمه بزنند.
محمدی تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد که دشمنان به هدف خود یعنی تعطیلی علم آموزی و دانش با تعطیلی مدارس برسند؛ زیرا مسئول ساخت آینده کشور با آموزش نوجوانان و جوانان با خانواده بزرگ آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امنیت حال حاضر کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، گفت: در جریان اغتشاشات اخیر یکی دیگر از اهداف دشمن ۲ قطبی سازی حجاب و بی حجابی در جامعه است و با تبلیغات رسانه ای گسترده به فتنه در این زمینه می دمند و از ناآگاهی نوجوانان سوء استفاده می کنند.
محمدی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت " محمد حسین فهمیده در هشتم آبان ۶۵ گفت: این تفکر و ارزش های بسیجی مانند ایثار و شهادت بوده و این کشور را نگه داشته و دشمنان به دنبال تضعیف و اضمحلال این فرهنگ انقلابی هستند.
وی تاکید کرد که باید هوشیار باشیم و شهیدی مانند شهید فهمیده را که برای دفاع از وطن، اسلام زیر تانک رفت الگو خود قرار دهیم تا امنیت کشور همچنان استوار و پایدار باقی بماند.