استاندار قم با صدور پیامی در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بدون شک فقدان چنین شخصیت برجسته ای، که وجودشان همواره نعمتی برای کشور و از استوانه های اصلی نظام محسوب می شدند، ضایعه ای جبران ناپذیر است.

به گزارش مرور نیوز، متن کامل پیام سیدمهدی صادقی به شرح زیر است:

خبر ارتحال جانسوز یار و یاور دیرین امام و رهبری و مرد روزهای سخت و بحرانی، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)، موجب تأسف و تألم شد.

آن مجاهد نستوه و بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی، سراسر حیات پربار خود را صرف تلاش و مجاهدت در راه اعتلای دین و به ثمر نشستن نهضت و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و بدون شک فقدان چنین شخصیت برجسته ای، که وجودشان همواره نعمتی برای کشور و از استوانه های اصلی نظام محسوب می شدند، ضایعه ای جبران ناپذیر بوده و بی گمان نام و یاد نیک و خدمات گران سنگ این عنصر وفادار انقلاب، برای همیشه در اذهان ملت شریف ایران باقی خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این مجاهد بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های معزز علمیه و عموم شاگردان و ارادتمندان ایشان به ویژه همسر مکرمه، فرزندان برومند، برادران ارجمند و همه بازماندگان عرض تسلیت داشته و امیدوارم خداوند متعال روح آن مرحوم را مشمول رحمت و غفران واسعه خویش قرار داده و به بازماندگانش صبر و اجر عنایت فرماید.