قائم مقام آستان قدس رضوی گفت: مزیت طرح فراملی مشهد 2017 احیا، توسعه و نشر روحیه ایثار، شهادت و فداکاری است که به طور قطع برجسته ترین و بارزترین مثال برای این فرهنگ شهدا هستند.

به گزارش مرور نیوز، مرتضی بختیاری در نشست با عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در سخنانی با موضوعیت طرح فراملی مشهد 2017 اظهار کرد: مزیت این برنامه‌ احیا، توسعه و نشر روحیه ایثار، شهادت و فداکاری است که به طور قطع برجستهترین و بارزترین مثال برای این فرهنگ شهدا هستند.

وی افزود: همین که بنیاد شهید و امور ایثارگران به این فکر افتاده است که فرهنگ ایثار و شهادت را با استفاده از این برنامه‌ها گسترش دهد بهترین و ارزشمندترین کار را انجام داده است.

قائم مقام آستان قدس رضوی گفت: باید در برگزاری برنامه‌های مشهد 2017 به جایگاه شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان توجه ویژه شود.

وی افزود: انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام با شهادت امام رضا(ع) و انس و الفت خاندان ایشان با شهادت بسیار موضوعیت و مصداق دارد و بیشک باید نام شهید و شهادت با اجرای برنامههای فراملی همسو باشد.

بختیاری گفت: گلباران گلزار شهدا با حضور خانواده شهدای کشور و جهان اسلام حرکتی بسیار ارزشمند است که در کنار کنگرهها و همایشها اتفاقی بسیار مبارک است.

قائم مقام آستان قدس رضوی گفت: همسران جانبازان پاداششان از عزیزان ایثارگرشان کمتر نیست و باید در این همایشها از این شیرزنان نیز تقدیر و تجلیل شود.