شرکت تعاونی کارکنان نظام سلامت، در مورد پروژه مسکونی لویزان مشهد که با مشارکت پرستاران اجرا شده است، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مرور نیوز، در جوابیه ای که به امضای محمد رحیم خلیلی نایب رئیس شرکت تعاونی کارکنان نظام سلامت کشور رسیده است، آمده که در ابتدا با نام شرکت تعاونی پرستاران کشور با هدف ارائه خدمات به جامعه پرستاری و نظام سلامت تشکیل شده است در زمینه های مختلف از جمله ساخت مسکن و تولید تجهیزات بیمارستانی و آموزش و ارائه خدمات تخصصی فعالیت می نماید.

در رابطه با پروژه مسکونی برج های لویزان به اطلاع می رساند این پروژه به اذعان مسئولین شهری یکی از موفق ترین پروژه های مسکونی در سطح شهر مشهد از لحاظ موقعیت، طراحی، ساخت و پیشرفت بوده که با مشارکت پرستاران و سهامداران یکی از تعاونی های کارمندی مشهد و بخش خصوصی در حال انجام است و به رغم رکود بخش مسکن در کشور که منجر به تعطیلی بیشتر پروژه های مسکونی شده است و در مرحله نهایی شامل سفیدکاری، کاشی کاری و نصب تاسیسات است و امیدواریم در کمتر از یک سال آینده به مشارکت کنندگان در پروژه تحویل داده شود.

برای حفظ منافع مشارکت کنندگان و سرعت در عملیات اجرائی در این پروژه یک شرکت تخصصی ساخت تشکیل شده است که طبق قرارداد فی مابین مشغول انجام تعهدات است. طبق اعلام شرکت لویزان اعضای این پروژه به رغم برخی سیاه نمایی ها در حال انتخاب واحد و انجام تعهدات مالی خود هستند.

از خبرنگار آن حوزه دعوت می گردد برای بررسی و تهیه گزارشات واقعی مستقیما به محل شرکت مراجعه نمایند و از درج مطالب فاقد اساس و مغایر با منافع اکثریت سرمایه گذاران این پروژه بزرگ اقتصادی خودداری نمایند.

این در حالی است که منبع خبرگزاری مهر برای درج خبر، پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری بوده است.